monssen91 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Heisann! Skal selge bilen min til fordel for drømmebilen, m3! Trenger noen råd til hva jeg kan forvente og få for den , og hva folk ville gitt !! Positive stikkord: Nydelig i lakk Rust tatt på skikkelig måte M fanger, speil, sideskjørt Motorsport vinge Elektrisk takluke + vinduer Fjernstyrt sentrallås + alarm Xenon 8x17" og 9x17" bbs rs replika med riktig dekkstrekk. Nye i sommer 17" originale ac schnitzer felger m. Helt nye vinterdekk Proff valset hjulbuer Hel lakkert sommer 2012 Stort 4veis stereo med aktiv deling og tidskorrigering Bærearmer, foringer og styreledd bytter i mai i forstilling Foringer i bakstilling byttet i juni i gs performance poly. Foringer Sveist inn m3 traversforsterkninger Clutch byttet desember2011 Diff byttet januar2012 Girkasse byttet jannuar 2012 Coilovers / høydejusterbare dempere EU-OK før salg! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 km.stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Sorry ja ! Er en 92 modell og er gått 300.000. Selv så føler jeg meg ganske trygg på at km stand ikie har noe særlig betydning , da bilen er i god stand, både teknisk og visuelt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Ingen som har noe aning ? Kan nevne at denne bilen har vært ekstreemt påkostet, da absolutt alt som kan ryke har røket i min tid ! Vil helst selge den uten anlegget, da det sikkert er fåtallet som har lyst å betale ekstra for det! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Begave Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 jaja, siden det ikke er noen som har sagt noe ennå så kan jeg starte med bud på 25,000 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Personlig ville jeg ikke gitt mer enn 25 000,- for bilen, men veldig mange ungdommer der ute, uten stor peiling på bil som skal ha seg en tøff ungdomsbil og din har de rette oppgraderingene for nettopp det, de blar opp så lenge bilen har utseendet med seg, dog ser disse karene også på km. stand. og her trekker det ned for å få en fin salgssum. Ta noen ordentlig gode bilder i dagslys, rydd bilen 100% innvendig og ta noen gode biler her også. legg den ut for 35 000,- Er responsen dårlig, synker du med en 500 lapp daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Mange tror at når bilen har gått 300 tusen så er den ikke verdt en drit. Er litt uenig der da, hvis denna bilen helt feilfri, nylakkert og alt. Så burde du kunne dræge 35 - 40 tusen hvis det er noen serriøse kjøpere. Men som sagt, det er ikke lett. De fleste orker ikke å se på biler som har gått over 260 - 270 tusen engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Så gjelder bare og få overbevist kjøper om at km stand er bare noen tall da ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Men ja. Bilen er såklart ikke feilfri, er jo 20år gammel. Men jeg er ganske sikker på at det vil være en god bil i noen år til , uten å måtte koste på flerfoldige tusen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 okei, men du kan ikke be om prisvurdering også sier du ikke hva som er feil med bilen. Jeg fikk inntrykk av at bilen var feilfri siden du ikke oppga noen feil. vær obs at prisvurderinga mi var visst bilen din var strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Men jeg vet ikke hva du ligger i ordet strøken. Feil som jeg vet er at utendørs temp måler ikke virker .. dørene er trege. Jeg synes bilen er i god stand med alder og ta i betraktning... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Med dagens marked ville jeg lagt meg på rundt 35 000 for denne. Til tross høy kilometer stand, har den riktig utstyrspakke, felger og farge. Du burde klare å få 35 lapper for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Okei tusen takk ! Burde jeg da bytte om dørpanel og selge den uten anlegget da ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Har ikke så mye å si, det er småting som ikke påvirker prisen stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå