LarsBMW Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Noen som vet om produsent som har 2 søylet løftebukk med søyler under 2,5m? Takhøyden er 2,48m. Ikke maxjax, den vet jeg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Her er en som ligner på maxjax: http://www.techlift.no/ Tror disse også har noe erfaring med maxjax, selv om de ikke selger dem nå. Andre med så lav høyde har jeg ikke funnet selv (har sett på en del på nett). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 De techliftene er superjalla, ville ikke stått under den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 De techliftene er superjalla, ville ikke stått under den der Hva er det som er jalla? Skal til å kjøpe meg en lav 2 søyler selv. Valget er i mellom techlift og max jax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 De techliftene er superjalla, ville ikke stått under den der Hva er det som er jalla? Skal til å kjøpe meg en lav 2 søyler selv. Valget er i mellom techlift og max jax. Lurer jeg også på. Ser at techliften løfter litt høyere en maxjaxx,så jeg heller mot techlift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Har nettopp tatt i mot en techlift. Så langt ser det bra ut. Valgte den pga. veldig lav minste løftehøyde og at den løfter 1.5m maks. Han som selger de hadde agenturet for maxjax tidligere, men var ikke fornøyd med en del ting og byttet derfor leverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Techlift så flott ut. Autolåsing, noe maxjax ikke har. Fått montert og testet kristov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Techlift så flott ut. Autolåsing, noe maxjax ikke har.Fått montert og testet kristov? Niks, alt for mye å gjøre om dagene dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 De techliftene er superjalla, ville ikke stått under den der For å gjøre ting rett så kan man ikke stå under dem, mindre man er under 150 høy. Men ser poenget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Noen brukererfaringer her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Techlift har funket utmerket siden mars i år - har ikke fått den eller bilen i hodet enda Litt lekkasje i noen av hydraulikkoblingene samt at synkroniseringen mellom de to sidene går litt ujevnt etter en del opp og ned (må resettes i blant ved å kjøre helt til toppen og så ned igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Ok, flott Hvor ofte må denne synkroniseringen gjøres? Sånn ca? Synkronisering og lekkasjer på under et halvt år lover jo ikke veldig godt for mange års bruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Hmm, dette hadde kanskje vært noe for meg.. Kom med flere synspunkter, bilder osv om noen har erfaring og vil dele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 1 år gammal, funka smertefritt for meg. Max Jax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Skulle utvilsomt hatt noe slikt! Leser at man må ha 10 cm sementgulv, og det tviler jeg egentlig på at jeg har med mindre det er en slags standard for garasjegulv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå