Testpiloten Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Ok, flott Hvor ofte må denne synkroniseringen gjøres? Sånn ca? Synkronisering og lekkasjer på under et halvt år lover jo ikke veldig godt for mange års bruk... Det er ikke noe stort problem til vanlig, den ene siden går kanskje 5 cm høyere enn den andre. Jeg kjører bare opp til ønsket høyde og senker den ned på sikringen. Da står bilen helt rett uansett. Vedr. lekkasjene måtte jeg bare dra til litt ekstra. Ser noen lekker litt fortsatt så får gå over med litt nye gjengeteip så blir det bra tenker jeg. Ifht. hvor deilig det er å i det hele tatt ha en bukk så er dette bagateller. Det eneste jeg savner er større takhøyde så man kunne hatt en bukk med full/normal høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Skulle utvilsomt hatt noe slikt! Leser at man må ha 10 cm sementgulv, og det tviler jeg egentlig på at jeg har med mindre det er en slags standard for garasjegulv? 7-10 er normalt, jeg har 25 der bukken står med ekstra jern i. tokk ikke sjangsen på en dødsulykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Skulle utvilsomt hatt noe slikt! Leser at man må ha 10 cm sementgulv, og det tviler jeg egentlig på at jeg har med mindre det er en slags standard for garasjegulv? 7-10 er normalt, jeg har 25 der bukken står med ekstra jern i. tokk ikke sjangsen på en dødsulykke Haha, det tror jeg faktisk jeg også hadde gjort... Er ikke så keen på og bore gjennom gulvet for å sjekke heller :/ Tror jeg skal prøve å få tak i forrige huseier og høre om han vet hvor mye de støpte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå