Gå til innhold

E34 m50 bolt on turbo kit!

Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Har bygd ett turbo kit som passer bolt on i e34 med m50. Det inneholder ombygget m52 grenrør med toppmontert turbo og 50mm wg. Kkk29 turbo god for ca 500whp. Frontmontert ombygget coler som passer rett i uten modd av noe (ihvertfall så lenge bilen ikke har ac)

Tig sveiset 3" alu trykkrør med med utak for tomgangsmotor. Silikonslangeskjøter følger og med. Følger og med ett brukt kn luftfilter. Oljefordeling til turbo smøring,oljeslange med pressa koblinger, oljeflenser til turbo både tur og retur følger og med. Kort fortalt hele turbo instalasjonen ink downpipe og eksos rett under bilen. Alt dette står montert i bilen min nå og funker meget bra. Lader fint fra 3000o/min. Det du mangler når du har kjøpt dette er en turbo chip evt ett datasprut og dyser Da har du ett bolt on turbo kit som lett greier 500whp. Planen min var og kjøre dette med org motor og chip og ca 350hk. Så trykkrørene er beregnet for lmm på trykksiden. Men den kan erstates med en rør stuss vist du heller vil kjøre med datasprut.

Selger alt dette samlet for 9000kr! 440cc dyser kan følge med i tilleg for vist jeg får 1000kr

extra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...