Ementor Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Får så og si ingen luft opp til frontvinduet når jeg setter på defrost, og får heller ikke luft noen andre plass enn i midten når den står i "auto". Får også så vidt noe luft ned på føttene når jeg setter den kun ned på føttene, mesteparten av lufta går ut oppe i midten. Så tenkte jeg skulle høre litt hær om det kunne være drevet som har gått i stykker? Noen som kjenner til dette problemet?
bmwmaxi Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Du må nok si litt mer, bil type stor liten klima++ De fleste nyere har elektrisk og feilen kan leses ut på diagnose.
Otis Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Kan jo være noen motorer til spjeld som har stoppet opp, men litt rart at dette skulle skje for opp og ned.
Ementor Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Kan jo være noen motorer til spjeld som har stoppet opp, men litt rart at dette skulle skje for opp og ned. Tenkte det kunne være noe slikt ja, men som du sier så syns jeg også det er litt rart. Er en E46 2004, helautomatisk klima.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå