mrludvig Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Hei Godtfolk. Idag tok dørlåsen kvelden tror jeg. Jeg får ikke åpnet dør H.F utvendig eller innvendig. Akkurat som noe er løsnet. What to do... lol Noen som har opplevd lignende? Må vel ha av dørtrekket, men det blir ikke lett når jeg ikke får åpnet døren. Kan jeg bare bestille ny låsekasse før jeg plukker døra i deler? Eller er dette en kjent feil som lar seg fikse lett.. Thx Ludvig
Otis Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 På e39, så er det som regel en wire som løsner inni døra. Sjeldent det er låsekassen som tar kvelden. Men jeg vet ikke, har heller ikke lest noe her inne om denne feilen på en x5.
mrludvig Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Ok Takk for tipset. Skal komme med feedback når jeg har sett på det. Ludvig
enverl Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 På innsiden av det yttre håndtaket er det en brakett. Det er denne som håndtaket har kontskt med og får wieren til å reagere. Denne pleier å bøyes, knekkes, osv, noe som gjør at wieeren ikke strekkes nok til å åpne. Har hatt samme feil selv og kjenner flere som har opplevd dette
mrludvig Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Hei Takk for svar. Jeg har nå fått fikset dette problemet. Jeg måtte dra av dørtrekket mens døren var lukket, det var ingen lett jobb men gikk til slutt. Det viste seg å være låsekassen som var dårlig smørt, noe som gjorde at låsekassen kilte seg. Smørte denne og feilen fikset.. ;) Thx
Otis Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Woohoo! Samme problem som på e39 nesten da. Der fryser de fast på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå