Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har iphone tilkobling i min 2005 e60 m5. Orginalt, ettermontert utstyr.

Lurer da på om det finnes en ekstra inngang til å koble Aux på, eller om den er "brukt" av iphone opplegget. Tenker da på den "orginalkabelen" som GS selger.

Det er oppgitt at man kan ettermontere denne på min bil, men aner ikke om det er nok innganger til at denne og iphone opplegget kan være tilkoblet samtidig.

Det er navi/hifi proff i bilen, og den er oppgitt med cd magasin som sikkert er erstattet av iphone opplegget.

Mvh

Einar

Skrevet

Heisann.

Nå vet ikke jeg vilket iPhone-opplegg du har, men hvis du bytter ut det med Dice MediaBridge 1500 så skulle du være dekket for følgende samtidig tilkoblet: USB, bluethooth og 3,5 mm jack. Kjøpes på eBay, min kom på i underkant av 3 lapper med moms og frakt. Funker som bare det, styrer den også vha multifunksjonsrattet :D

Mvh Jan

• 2 weeks later...
Skrevet
Heisann.

Nå vet ikke jeg vilket iPhone-opplegg du har, men hvis du bytter ut det med Dice MediaBridge 1500 så skulle du være dekket for følgende samtidig tilkoblet: USB, bluethooth og 3,5 mm jack. Kjøpes på eBay, min kom på i underkant av 3 lapper med moms og frakt. Funker som bare det, styrer den også vha multifunksjonsrattet :D

Mvh Jan

Hei Jan .

ser du har montert dice mediabridge i din e60, har prøvd å søkt etter det til min e61 på hjemme siden til mediabridge, men fikk ikke opp at det var spesifikt til min e61, har du en link eller noe som gjør at jeg kan få det bestilt til min bil å at det passer 100%

mvh

Ken-Thomas

Skrevet

Til trådstarter: iPhone-opplegget benytter seg av CD-veksler-inngangen, så aux-inngangen skal fortsatt være fri.

Wmb_racing: e60 og e61 er 100% teknisk like når det kommer til slike ting. Grunnen til at du ikke finner e61 er nok mest sannsynlig for at denne ikke er så veldig vanlig i USA.

Skrevet
Til trådstarter: iPhone-opplegget benytter seg av CD-veksler-inngangen, så aux-inngangen skal fortsatt være fri.

Wmb_racing: e60 og e61 er 100% teknisk like når det kommer til slike ting. Grunnen til at du ikke finner e61 er nok mest sannsynlig for at denne ikke er så veldig vanlig i USA.

Oki. har du en link sånn at jeg får bestilt den som passer da ?????

Skrevet

Takker for svar. Ettersom jeg allerede har iphone opplegg så tenkte jeg bare å bruke en slik aux kabel gs selger da jeg har en sånn liggende for å gjøre det billig og enkelt.

Har lest en del plasser at folk ikke er fornøyd med lyden man får med "orginalkabelen" og lager sin egen uten disse motstandene. Noen som kan bekrefte eller avkrefte det? -og at etter kabel er montert så forsvinner en del bass før man får programmert aux utgangen.

Mvh

Einar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...