Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

tror den sitter under rattet et sted jeg fikk ikke noe tull siden jeg satte i samme motor som jeg hadde med lednings nett å hjerne som sto i bilen fra før
evt så tror jeg powerfulglenn veit hvor den sitter for han fikk noe tull der leste jeg i tråden hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er EWS boksen(altså den svarte) :P Men hvorfor vil du vite det? :P Sikker på at ikke hjernen kødder a? :P Pga hadde EWS boksen kødda så hadde den ikke ville startet pga det er bare en startsperre? :P Da ville jeg heller kanskje sjekka hjernen? :P

post-50457-0-18071300-1380740448_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt spørsmål..

Skal ha Msport gitter til M5 fangeren min, også har jeg finni gitteret, men finner ikke selve plastbiten som skal være forran..

Noen som vet delenr eller hva den heter?

 

Her er gitteret: http://www.ebay.com/itm/New-Genuine-BMW-51112495280-Trim-Insert-Center-for-BMW-5-Series-1995-to-2004-/251254734972?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a7ff3007c&vxp=mtr

Hvis dere ser nedover på den ebay greia, står det bilde av hele fangeren med alle delene, det er del nr 23 jeg lurer på hva delenr er på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok komprisjonstest idag, å den 5te cyl. fra fronten å bakover har ikke noe som helst komprisjon. Så jeg har nok bøyd en ventil! :P

Så hvis forhandlingene mine går i boks, blir det nok å hive i en 528 motor og gir! Håper det går i boks, for hadde vært moro å fått i 2.8 motor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...