Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en snartur innom BILTEMA idag, resulterte det i at jeg handlet meg en aldri så liten pussemaskin, så ivrig som jeg er klarte jeg altså ikke å la vær å kjøre innom verksted for å prøve den! Det endte med at jeg fikk pussa ned endel rust i hjulbue bak, og fikk småpussa litt på kanal. ANGRER VELDIG på at jeg begynte på dette, for nå må jeg nødt til å ta dette før bilen settes ut. Men greit med alt som er unnagjort Igrunn. Når grunnarbeidet er fullført, og bilen har fått ny motor, får jeg ta en tur opp til lakkereren å høre hva han skal ta for det. Trur det kommer til å koste såpass at jeg nok må ta det selv. Må tilbake til BILTEMA imorra, for å kjøpe fler sånne til og pusse med:) Skal ta litt bilder imorra, så dere får se på arbeidet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sandblåse det som eventuelt er av rust når jeg skal hellakkere den engang;) Tar det bare nå fordi den skal brukes i vinter, å den kommer til å ruste veldig, om jeg ikke gjorde noe nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd litt faktisk! fikk satt på kassa på nye motoren idag. Så nå er alt klart til å montere motoren i bilen! Skal begynne på monteringa imorra! er VELDIG SPENT på hvordan det går å få i motoren, og om den starter uten mye tull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 2.8 motoren i bilen. Monteringa gikk veldig greit. har montert alt under bilen, og alt elektrisk. Så står igjen bare slanger og fronten. Blir oppstart etter noen pils og noen timer på øyet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir saker! :D Drit i slanger! Så lenge du har bensin osv så prøv og start den! :) Lettere og feilsøke osv med fronten av og ikke ha radiator på :) Husk film da :D

må ha på automat olje kjøleren når du starter opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN STARTA MED ENGANG! :-D Klarte ikke la vær, så måtte bort å prøve, og fyra med engang;) Veldig fornøyd med meg selv nå gitt! Glenn; jeg har sendt deg snap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN STARTA MED ENGANG! :grin: Klarte ikke la vær, så måtte bort å prøve, og fyra med engang;) Veldig fornøyd med meg selv nå gitt! Glenn; jeg har sendt deg snap:

må nesten få se det jeg å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...