m520 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Åh, er ett helvete det der altså Går så lei til tider;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Etter en snartur innom BILTEMA idag, resulterte det i at jeg handlet meg en aldri så liten pussemaskin, så ivrig som jeg er klarte jeg altså ikke å la vær å kjøre innom verksted for å prøve den! Det endte med at jeg fikk pussa ned endel rust i hjulbue bak, og fikk småpussa litt på kanal. ANGRER VELDIG på at jeg begynte på dette, for nå må jeg nødt til å ta dette før bilen settes ut. Men greit med alt som er unnagjort Igrunn. Når grunnarbeidet er fullført, og bilen har fått ny motor, får jeg ta en tur opp til lakkereren å høre hva han skal ta for det. Trur det kommer til å koste såpass at jeg nok må ta det selv. Må tilbake til BILTEMA imorra, for å kjøpe fler sånne til og pusse med:) Skal ta litt bilder imorra, så dere får se på arbeidet Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Høres bra ut Viktig og ta rusta Men neste gang så burde du sandblåse eller bruke negerkuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Skal sandblåse det som eventuelt er av rust når jeg skal hellakkere den engang;) Tar det bare nå fordi den skal brukes i vinter, å den kommer til å ruste veldig, om jeg ikke gjorde noe nå Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 skjedd noe mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Det har skjedd litt faktisk! fikk satt på kassa på nye motoren idag. Så nå er alt klart til å montere motoren i bilen! Skal begynne på monteringa imorra! er VELDIG SPENT på hvordan det går å få i motoren, og om den starter uten mye tull:) Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Da er 2.8 motoren i bilen. Monteringa gikk veldig greit. har montert alt under bilen, og alt elektrisk. Så står igjen bare slanger og fronten. Blir oppstart etter noen pils og noen timer på øyet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Det blir saker! Drit i slanger! Så lenge du har bensin osv så prøv og start den! Lettere og feilsøke osv med fronten av og ikke ha radiator på Husk film da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Det blir saker! Drit i slanger! Så lenge du har bensin osv så prøv og start den! Lettere og feilsøke osv med fronten av og ikke ha radiator på Husk film da må ha på automat olje kjøleren når du starter opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 DEN STARTA MED ENGANG! Klarte ikke la vær, så måtte bort å prøve, og fyra med engang;) Veldig fornøyd med meg selv nå gitt! Glenn; jeg har sendt deg snap:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Konge! den starta ganske fort ja! grattis med oppstart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 DEN STARTA MED ENGANG! Klarte ikke la vær, så måtte bort å prøve, og fyra med engang;) Veldig fornøyd med meg selv nå gitt! Glenn; jeg har sendt deg snap: må nesten få se det jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Takk:-D Daniel, jeg har sendt deg bilde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 bimmers er gøy etter ei helflaske og litt jeger! :-D SOM OM JEG FÅR BILEN FERDIG SØNDAG:-P :-P :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Idag var jeg ute på prøvetur! Kjørte ikke langt.. Lampa til girkassa lyste, men regner med at dette er pga lite olje på kassa. Skal få fyllt på olje på den en dag:) Alt annet virka å være iorden:) Thundercoil og Djwik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå