Gå til innhold

E30 M-tech 2 front på preface - frontplate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal bytte ut fronten og skal ha på m-tech 2.

Hva er forskjellen på frontplaten?

Passer frontplaten rett over fra facelift, elelr er den også annerledes og må modifiseres?

Jeg kjøpte m-tech 2 frontfanger og bakfanger i glassfiber fra gs, skal korte inn bakfanger. Men er dette bare "trekk"? Er det ikke fanger med, for da trenger jeg jo plutselig mange andre deler og.

Hva trenger jeg foran, fordi det ser jo ut som om den bare er tredd på den originale fangeren. I og med at det står støtfanger "trekk".

Står på noe uroginalt rieger fanger eller noe så det er ikke originale fangere på.

Skrevet
Hei,

Jeg skal bytte ut fronten og skal ha på m-tech 2.

Hva er forskjellen på frontplaten?

Passer frontplaten rett over fra facelift, elelr er den også annerledes og må modifiseres?

Er dette det jeg trenger?

http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=1

http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=1

Jeg lurte på det samme en gang for nor år siden da jeg hadde planer om å gjøre det samme. Svaret jeg fikk var at det går men man må skjære ut / kappe litt så gikk det greit. Hva dette gikk ut på er jeg litt usikker på men det går nok an å søke opp på søkefunksjonen. Hvis du trenger faceliftfrontplate (steinplate som det heter ) så har jeg en ny liggende om du vil kjøpe.

Jeg tror ikke du trenger noen av de to delene du har linket til, er nok likt på begge modellene Noen som kan bekrefte det jeg sier ?

Skrevet

hvis du har preface må du bytte ut den front plata som sitter på bilen din med en som kommer fra facelift. du trenger bare den metall skjerm/lista somm den er festa i

Skrevet
hvis du har preface må du bytte ut den front plata som sitter på bilen din med en som kommer fra facelift. du trenger bare den metall skjerm/lista somm den er festa i

Altså den fangerbjelken, som sitter skrudd på vangene?

Har hatt e46 og da var det en ganske kraftig fangerbjelke av aluminium som var skrudd fast i vangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...