turbokula Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 heii åssen sletter mann bruker kontoen her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Var det du som var kjeltring? Mente det var noen som leita etter deg her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Det stemmer at noen her inne anklaget/anklager han for og være "kjeltring" ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 ....så siden du har vært "uærlig" så vil du slette kontoen din slik at du ikke skal knyttes til kjeltringstrekene du har begått? Så kan du opprette en ny konto under nytt nicknavn å svindle videre? Men iallfall så må du kontakte moderator eller administrator ved spørsmål rundt dette, er ikke noe man kan gjøre selv tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Ja desverre er TURBOKULA enda en person det ikke går an å stole på ! Kjöpte en sperrediff av han . men hva fikk jeg ? En sliten åpen en !! Det kostet meg 4000 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hehe, busted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Har ikke svindla noen alle har fått delene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Mye anklager her som ingen har "bevis" for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Mye anklager her som ingen har "bevis" for. Hvorfor skal så mange anklage denne brukeren da visst han ikke har svindlet noen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 heii åssen sletter mann bruker kontoen her ? Mods / Admin kan slette brukere. Bare sånn for å svare på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Mye anklager her som ingen har "bevis" for. Hvorfor skal så mange anklage denne brukeren da visst han ikke har svindlet noen ?? Hvis du har fulgt litt med hør inne på moen tråden ( se på tråden om helge viik sin e30 ) så kan du se at folk trekker konklusjoner og beskylder gud og hvermann for ting, som dreier seg om et rykte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Har ikke svindla noen alle har fått delene sine Dette er en sannhet med MODIFIKASJONER !! Jeg kjöpte en såkalt sperrediff av turbokula . Prisen var grei 3000 kr. Når jeg fikk denne hjem etter å ha betalt ytterlige 1000 i frakt . ser jeg .når jeg åpner den at her er det ingen sperr !! Har prövd å oppnå kontakt med han uten tilbakemeld !! Normal pris for en åpen diff er ca 1000 . Regner med at du leser dette . ring meg. så skal du få en ny kjanse Björn 93091885 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Takk for at det er 2 stykker som støtter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Finn noe annet å tjene penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Karen er fra vestfold Må jo være noen her inne som kjenner han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg