Gå til innhold

åssen sletter man bruker kontoen her på bimmers

turbokula
 Share

Anbefalte innlegg

....så siden du har vært "uærlig" så vil du slette kontoen din slik at du ikke skal knyttes til kjeltringstrekene du har begått? Så kan du opprette en ny konto under nytt nicknavn å svindle videre?

Men iallfall så må du kontakte moderator eller administrator ved spørsmål rundt dette, er ikke noe man kan gjøre selv tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Mye anklager her som ingen har "bevis" for.

Hvorfor skal så mange anklage denne brukeren da visst han ikke har svindlet noen ??

Hvis du har fulgt litt med hør inne på moen tråden ( se på tråden om helge viik sin e30 ) så kan du se at folk trekker konklusjoner og beskylder gud og hvermann for ting, som dreier seg om et rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke svindla noen alle har fått delene sine :)

Dette er en sannhet med MODIFIKASJONER !! Jeg kjöpte en såkalt sperrediff av turbokula . Prisen var grei 3000 kr. Når jeg fikk denne hjem etter å ha betalt ytterlige 1000 i frakt . ser jeg .når jeg åpner den at her er det ingen sperr !! Har prövd å oppnå kontakt med han uten tilbakemeld !! Normal pris for en åpen diff er ca 1000 . Regner med at du leser dette . ring meg. så skal du få en ny kjanse Björn 93091885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...