Junobruno Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Hei! Har vært uheldig med min 730IA E38 og blåst den ene toppakningen. Vurderer derfor å heller invistere i en brukt motor. Har funnet en E34 med 4 liter. Begge motorer er M60, å begge har automat. Har ringt både BMW Norge og Bavaria, men ingen ville si hva som er forskjellig på disse bilene (har gått ut i fra 730i og 740i naturligvis). Har vært inne på delekatalog og fant bare ut av bremseskivene forran må byttes, men uten om dette? Det jeg lurer mest på er hvordan det er med motorene. Er dette plug and play? Takker for alle svar
tobiastorvik Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Hvilken årsmodell er bilen din? E34 har m60 motor og om du har 95-> så hadde jeg satt ned rett type motor iforhold til årsgang. Altså m62( vanos ) det er også en 4,4l motor men er oppgitt like mange nm og hk som en m60 kjøp deg en bil i sverige fjørbein foran er kansje tjukkere på 740 men sjekk ETK ang dette.. Ellers tror jeg ikke noe er forsjell good luck
Robin L Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 kortere mellomaksling på 740. kanskje annen diff også? ellers må du vell kanskje flyte over bunnpanne
Junobruno Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 kortere mellomaksling på 740. kanskje annen diff også? ellers må du vell kanskje flyte over bunnpanne Hmm, akkurat ja. Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå