Gå til innhold

Forslag til justerbare camber stag bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha slik at jeg kan justere cambern min bak, å da lurer jeg på hva slags camber stag som er å anbefale til OK pris? eller er det meste ett fett?

e36 320i coupe om det skulle ha noe å si. bruksbil

takker for innspill :)

Skrevet

får jo justert en en god del originalt da, 40mm senk bak går knirkefritt ivertfall. Skrev dette siden du skrev generelt, og ikke justere "mere". :)

Skrevet

skal rette opp camberen til orginalt da den spiser noe dekk bak.

kjedelig og slite unødvendig dekk :) når man ikke spinner:P

har 60/40 senk.

de som har peiling, om man kan justere camber slik det er orginalt får jeg justert slik at det blir org vinkel?

link til de fra gs? har sett etter der uten hell :)

Skrevet

GSP012;

Skriv inn reg nr ditt i nettbutikken, klikk på motorsport/GS, så understell/senkesett. Nr 3 ifra toppen det har du de.

Du får justert noe på de eksentriske skruene orginalt.

Du har selvfølgelig tatt 4hjulskontroll etter du monterte senkesett?

Skrevet
skal rette opp camberen til orginalt da den spiser noe dekk bak.

kjedelig og slite unødvendig dekk :) når man ikke spinner:P

har 60/40 senk.

de som har peiling, om man kan justere camber slik det er orginalt får jeg justert slik at det blir org vinkel?

link til de fra gs? har sett etter der uten hell :)

Du trenger jo ikke noe camberstag for det, det er justering bak originalt på e36. Det er i front du ikke får stilt. Det sitter ei eksentrisk skive på bolten på nederste bærearm mellom opphenget til diffen, og hjulopphenget.

Camber er forøvrig heller ikke grunnen til større dekkslitasje, det er spissing i di aller, aller fleste tilfeller.

Skrevet

nei, var montert på bilen da jeg kjøpte den, og er godkjent i vognkort.

men får ta den med på skolen og ta en 4hjulskontroll og se :) er sikkert som du sier da.

tusen takk for tips! :)

men blir det mer camber forran når bilen blir senket da, trodde det helst var bak det ble mer av.

Skrevet
nei, var montert på bilen da jeg kjøpte den, og er godkjent i vognkort.

men får ta den med på skolen og ta en 4hjulskontroll og se :) er sikkert som du sier da.

tusen takk for tips! :)

men blir det mer camber forran når bilen blir senket da, trodde det helst var bak det ble mer av.

Blir jo camber både fremme og bak, men i front er det ikke justering. Derfor må du ha justerbare topplager for å få grønne verdier. Har selv Bilstein 60/40 på min e36, og bak var det ingen problemer. Endte opp med GS sitt lagersett i front. Dem er derimot ikke tuv godkjente, så helt lovlig får du det aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...