Gå til innhold

Morty's E28 Turbo, Restaurering - kanal/hjulhus på plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nok vunnet litt i Lotto, når du fikk til mere NM en org M5. Er jo NM de liker å gå etter, og ikke hk.

Men, som nevnt går vel fint med ettermarkeds sprut på biler regga før 1/1-89.

Men Ernst fikk vel problemer med sin, og det var på løkka det også, mener jeg.

Skrevet
Har du dreid oppstikk på svinghjulet da? Må være ca1mm oppstikk på annlegsflaten til lammelen for og få optimalt trykk på lammel.

er dreid 0,9mm oppstikk mot lamelen på svinghjulet ja. har hørt i ettertid att det burde vært 1,5mm. men usikker.

blir uansett 2 plata nå ;) og mulig 530d kasse

Skrevet
Du har nok vunnet litt i Lotto, når du fikk til mere NM en org M5. Er jo NM de liker å gå etter, og ikke hk.

Men, som nevnt går vel fint med ettermarkeds sprut på biler regga før 1/1-89.

Men Ernst fikk vel problemer med sin, og det var på løkka det også, mener jeg.

ja han fikk det, var jeg som hjalp han med å få time osv da han fikk avslag på søknadden sin osv.

Skrevet

Er Lotto, ja. Risløkka godkjente ikke min med sprut. Orket ikke styre med det så byttet til orginal:) orker ikke bruke tid for å dra tilbake kun for det heller... Var jo der alt for mange ganger i en periode med bytting av chassis etc.

Fikk ikke du avslag på sprut tidligere, Morten?

Men bra de endrer seg da, bare synd de samme menneskene sier forskjellige ting, og at det er null prosess og prosjektstyre. De prøver jo med sfoor men det fungerer ikke tilstrekkelig. Slik som så mye annet i det offentlige.

Skrevet
Er Lotto, ja. Risløkka godkjente ikke min med sprut. Orket ikke styre med det så byttet til orginal:) orker ikke bruke tid for å dra tilbake kun for det heller... Var jo der alt for mange ganger i en periode med bytting av chassis etc.

Fikk ikke du avslag på sprut tidligere, Morten?

Men bra de endrer seg da, bare synd de samme menneskene sier forskjellige ting, og at det er null prosess og prosjektstyre. De prøver jo med sfoor men det fungerer ikke tilstrekkelig. Slik som så mye annet i det offentlige.

jeg har aldri fått avslag, men har bare prater med en der .. og han er en stor idiot, en liten feit luring. han har heldigvis sluttet med ombygginger da en stor gruppe fra MC ligaen visstnok skal ha truet han på livet og oppsøkt han hjemme om ting han har godkjent skriftlig og ikke i praksis osv. vet ikke mer så ikke spør :P

Skrevet

Veldig artig at du har fått til det vognkortet som du har nå :)

Og du veit om at det finnes andre måter å løfte toppen på enn med bruk av ladetrykk;-) Ble det ikke oppi 2 bar på B28'n i helga?

Skrevet

hehe :D

nei det blei ikke det, fikk ikke map sensor + att er no feil med hjernen, så den er sendt til rep, får ikke kontakt med den på datan, selv om bilen fungereste strålene.

også er det antydning til vann i olja. så vet ikke hva jeg gjør ennå :D den står på verkstedet uten hjerne nå og blir hentet til møre til helga så blir nok lite fremover.

driver med ny 3,6l m30 da så får vi se da ;) d blire vell ett par hundre til håoer jeg

Skrevet

Kjedelig greier med den hjernen da, men ikke så illle å kjøre mk2 med weber denne årstida heller vil jeg tro 8)

3.6l bør dytte ut litt effekt og brukbart dreiemoment til småskrensing i lokale rundkjøringer!

Skrevet
Litt ot, men nesten på tema: Er e34 levert før denne datoen som er nevnt ovenfor her?

Siden eg har sett noen 88 mod..

ja, min e34 535 er registrert 02/88. Jeg har fått godkjent min søknad angående bruk av turbo.

Skrevet

Meget ryddig og god søknad morten! creds for godt arbeid, og godkjenning :D

Går i surr hvilken e28 som er hvilken, men dette er den du hentet i år? eller er det den gamle du dro campingvogn til acr osv med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...