Pernezz Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Såg et stykke bak i tråden at du vurderer 3-plata tilton. Kjøp deg 2-plata tilton Rallykløtsj med cerametallic lameller heller. Skal være mye finere å kjøre med. Jeg kjøpte en slik som jeg skal ha på V12'ern. Får trykkplatene i forskjellige utgaver, min holder 1200 eller 1400nm, husker ikke helt i farta. Tror d var 1200. ja har hørt detta, men har bestilt alt så får se hvordan det blir event. mulig jeg må ha ny pga annen kasse, men får se. idag har jeg gjort klar bilen til å bytte komplett rammevange på h.siden, vatret opp alt, skal bort å få lånt no fler bukker i morra så ting ikke vrir seg, delebilen står klar i bukken til å få borret ut alt av punker til vangen, skal ha hele gulvet på h siden også men vil ikke ta bort for mye før jeg skal få det sammen igjen, så gulvet blir tatt til slutt. ikke noe bilder idag desverre :/ Godt å se at du fikser opp bilen Morten Og hvis du skal beholde M-techen MÅ du få tak i de dekslene du har manglet en stund... Ser ikke bra ut med åpne hull... Ja, jeg vet de er dyre, men det er verdt det
Morty999 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 mtechen skal nok beholdes, men jeg skal gjøre samme vri smo du har gjort bak men bare foran også lokkene er ikke dyre, har kjøpt alle nå så har alle tror det blir bra med fargen jeg skal ha også
knut_olestad Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Du har litt jobb foran deg her ja. Sattan så mye rust da, uff... Min var verre, mye verre
bedmund Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Du har litt jobb foran deg her ja. Sattan så mye rust da, uff... Min var verre, mye verre den var det ja men har sett verre enn den og...
Morty999 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Du har litt jobb foran deg her ja. Sattan så mye rust da, uff... Min var verre, mye verre hehe, det kan tenkes. er myye igjen her og som jeg ikek har tatt bilder av, det jeg foreløpgi veit om , som jeg ikek har tenkt på ennå er innerkanaler, kanaler, bakplate ++ skal og bytte bakskjermer, men kun fordi jeg har di fra før+ att buene er dårlige på begge sider her. skal og bytte rammevange på v side + innerskjer og hele frontpartiet. torpedoveggen blir reparert på begge sider.. mye jobb? ja.. men blir bra når den er ferdig, litt mer stas og siden den er godkjent med turbo
Pernezz Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 mtechen skal nok beholdes, men jeg skal gjøre samme vri smo du har gjort bak men bare foran også lokkene er ikke dyre, har kjøpt alle nå så har alle tror det blir bra med fargen jeg skal ha også Det gleder jeg meg til å se Hvilken farge blir det da?
Morty999 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 tja, ligger ann til å bli calypsorot, men ikke 100% sikekr ennå
tommyheimberg Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Erikke det en org e34 farge da?, støtter den da den fargen er helt nydelig når den er blank!
JulianS Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Fant ikke bilde av Calypsorød e28, men burgunderrød. ikke veldig vakkert, selv om calypsorød er MYE finere.. Ordentlig rød derimot usikker på hvem farge dette er men..
Pedi Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Calypso er dritpent! Jeg ville ha det på min E28, men kjerringa hater den fargen...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Calypsorot er en pen farge, har den på e39'n og jeg er veldig fornøyd med den! så e28'n din i den fargen kan da ikke bli feil
Morty999 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 kom litt deler idag kom litt karosserideler også men orker ikke ta bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå