Gå til innhold

Morty's E28 Turbo, Restaurering - kanal/hjulhus på plass

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Blir bra dette Morty :-) Rust er noe herk men godt og bli kvitt det :-) Råder skal straks være på vei :-)

knall :D skal få spinni litt i sommer nå tror jeg :D

og kim, husker du att du lovte meg en tur med e30n din til sommern? 8) skal bli arti å teste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner det ligger an til grymmere innmat i motoren og greier nå. Kan bli hardt å være bakdekk framover kanskje?

bakdekka skal få ett HARDT liv ja. hehe

får hartge topp straks også som skal sendes rett videre for å få større ventiler og litt ymse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gal? :P

ja håkon. noe kan brukes.. men du har ødelagt halvparten da.... må jo rette gulvet mye før jeg kan sveise det i bilen min. p att mangler halve rammevangen foran som jeg trenger :P

Ødelagt, det var jo en delebil for meg slik at jeg fikk retta bilen min etter kræsj, så å si at den er ødelagt av den grunn er feil Morten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag begynte jeg på gulvet inni bilen, da jeg vil ha ett helt gulv jeg kan sveise rammevangen fast i da den skal skiftes.

starta med litt grovarbeid på delebilen og da blei den litt baktung gitt :lol::lol:

2cti6yrzyuh00yqsflv5.jpg

skar så ut en litt større del enn det jeg trengte..

yk4vprzni5dvh3y37ziy.jpg

skrudde den fast der den skulle være med selvborrende skruer i det som var igjen av gulvet i bilen,

icl8pu6pri27amqq5yah.jpg

skar begge platene så det skulel passe :) og vips STORT høl :P

n7hp1ua19hv9fusnwp3y.jpg

sveist inn :P

im5k86pn2kw7d8xmycjj.jpg

c5j2vogm9ki3tpve5poo.jpg

siste biten som skal være opp mot torpedovgeen, den blei delt i org skjøt pga litt rust i mellom platene jeg ikek ville ha

faqc96k23u2b7v5t1ekt.jpg

så da vare kvelden..

oekz7mxxz2x6lsal6car.jpg

dette ser ut som var gjort på 30 min. men brukte faktisk ca 6 timer.. syykt å lang tid forbereding av plater og div drit tar :o

men blir vell bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...