Dralle Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Flink du er Morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Blir bra dette Morty Rust er noe herk men godt og bli kvitt det Råder skal straks være på vei knall skal få spinni litt i sommer nå tror jeg og kim, husker du att du lovte meg en tur med e30n din til sommern? skal bli arti å teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Flink du er Morten! prøver nå hvertfall. fikk av rammevangen av delebilen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 holdt på i hele kveld med å få av rammevangen hel fra delebilen og samtidig beholde gulvet helt da jeg og skal bruke det i bilen min nyvasket med steamer fy faen å myyye drit som lå neddi der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Imponert over jobben du gjør jeg også. E28 fortjener skikkelig omsorg nå når de nærmer seg pensjonistalder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Imponert over jobben du gjør jeg også. E28 fortjener skikkelig omsorg nå når de nærmer seg pensjonistalder må jo gi dissa gamlingene lengre liv! blåser jo litt liv i de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Ja, jeg skjønner det ligger an til grymmere innmat i motoren og greier nå. Kan bli hardt å være bakdekk framover kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Ja, jeg skjønner det ligger an til grymmere innmat i motoren og greier nå. Kan bli hardt å være bakdekk framover kanskje? bakdekka skal få ett HARDT liv ja. hehe får hartge topp straks også som skal sendes rett videre for å få større ventiler og litt ymse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Se der morten, du er godt igang! Bra delebilen min kom til nytte for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hehe.. Du er en gal mann. Ikke dumt dette her, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 gal? ja håkon. noe kan brukes.. men du har ødelagt halvparten da.... må jo rette gulvet mye før jeg kan sveise det i bilen min. p att mangler halve rammevangen foran som jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 for et pågangs mot Bra du redder den bilen! Bare lurte på om det var mye hokus-pokus å bruke det M5 innsuget på den m30 motoren din? Tenkte å bruke noe annet enn org.innsug når jeg begynner turbo-prosjekt på den 535'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 gal? ja håkon. noe kan brukes.. men du har ødelagt halvparten da.... må jo rette gulvet mye før jeg kan sveise det i bilen min. p att mangler halve rammevangen foran som jeg trenger Ødelagt, det var jo en delebil for meg slik at jeg fikk retta bilen min etter kræsj, så å si at den er ødelagt av den grunn er feil Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 idag begynte jeg på gulvet inni bilen, da jeg vil ha ett helt gulv jeg kan sveise rammevangen fast i da den skal skiftes. starta med litt grovarbeid på delebilen og da blei den litt baktung gitt skar så ut en litt større del enn det jeg trengte.. skrudde den fast der den skulle være med selvborrende skruer i det som var igjen av gulvet i bilen, skar begge platene så det skulel passe og vips STORT høl sveist inn siste biten som skal være opp mot torpedovgeen, den blei delt i org skjøt pga litt rust i mellom platene jeg ikek ville ha så da vare kvelden.. dette ser ut som var gjort på 30 min. men brukte faktisk ca 6 timer.. syykt å lang tid forbereding av plater og div drit tar men blir vell bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg vet hva tid slikt arbeid tar... Så du har gjort en god jobb... Men sover du aldri du ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå