RedCab Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Dette ser ut til å bli fantastisk bra!! Stå på Hvilken bedrift er det som har maskinert? Har en blokk som skulle vært frest o-ringer i og muligens honet og planslipt. Rimelig i pris? Han he tydlivis yrkeshemmeligheta magnus spurte om nokke ej også...men fikk ikkje svar
Morty999 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 hmm, det fikk ikek jeg med meg men er rune ottesen ved bjørkelangen som fikser deler. han dreiv oslo sylinder service før det slo seg sammen med motorteknikk. og han ha rhele maskinparken fra oslo sylinderservice hjemme
Vegard96 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 dette må jeg følge med på sykt bra arbeid med karosseri morten
Morty999 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Blei bare ett par timer idag Fikk nå tilpasset en bit til i gulvet, er jo ett puslespill alt sammen her sveise uten den orginale overlappen som skal være der, er jo bare rustdannelse så fjerne den like godt. masse å sveise igjen i morra
BmwDieselPower Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 For et pågangangsmot og nydelig arbeid:D Håper jeg finner igjenn pågangsmotet når jeg skal begynne med min:p
Morty999 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 nydelig å nydelig.. er tross alt første gang jeg gjør dette. så hadde nok blitt mye bedre om en som kan det hadde gjort det
BmwDieselPower Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Engang må være den første for alt;) Skulle tro du har gjort det før hvertfall:)
daigzen Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Dette her bil bra! Er det ein liten mortysladd eg ser på 3.30?
Morty999 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 nei dæven! haha ja første filmen jeg har finni meg selv i fra i sommer...
daigzen Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Er det denne "m525 turbo" på den filmen eller?
Morty999 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 ja. den andre står i deler eller begge står i deler nå da men
haybimmsen Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Awesome! Må være litt av ei stevning på gatebil. Aldri fått opplevd det der :/
Morty999 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 aldri fått oppleve gatebil? det er egentlig en opplevelse for seg selv. men også er helvettes kaos...
NBCustom Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Det gulvet der ser da vel bra ut? Kan ikke helt se hvordan det kunne blitt gjort noe bedre ut i fra disse bildene. Imponerende om det er første gangen! Blir spennende å se det ferdige resultatet.. Det er også godt å se bilder og oppdateringer fortløpende. Fikk ikke helt med meg det, men når skal bilen stå ferdig sånn sirkus? Får du laget noe lakris til sommeren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå