Gå til innhold

Morty's E28 Turbo, Restaurering - kanal/hjulhus på plass

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Det var det jeg mistenkte...

Men skal du ikke overlade da, Morten..??

BMW Motorsport hadde jo borring på 94.0mm på sin M49/3-motor, men gikk tilbake til 93.4mm pga kjøling... Den fungerte med 94.0mm borr på sugis, men ikke turbo...

94,5 mm gir vel ikke mer enn 5mm mellom sylindrene ellerno?? DAMN, det er ikke mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sover:P men joa. han skal overlade. er overdim stempler til s38 han skal bruke. så hvordan det blir med varme og slik vet ikke jeg. men er sikkert mange som kjører slik? så det funker sikkert ei stund? som han selv sier. raser gjør det uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg gjort litt av jbben jeg har grua meg skikkelig til..

tok ingne bilder da jeg tok den av, den satt fast i frontboksen og i 8 punkter bakers. og da datt den sånn ca av av seg selv :P

først litt bilder av gamle vangen..

borte? :lol:

svqnu6ivq47qt6q0l5uv.jpg

0ejfpijyh5rpt5s94piz.jpg

tja? hva skal en si? rust? 8)

5p2m5j0704kh8n1pcxf2.jpg

nh6rc9gefgkpzd0hmf7m.jpg

iakqahaqfwj6ananddof.jpg

u232ccb3ij200k1jff4s.jpg

6xsw9hjj8ho65wbfm6si.jpg

så, til bedre tider.

fikk målt opp i alle retninger så den sto slik den skulle, det gikk faktisk veldig enkelt! den datt nedsten på plass selv der den skulle..

så fram med selvborrende skruer igjen da :D

7njmkdlo2u538u7nke91.jpg

uistrtl0xt0b70eotboz.jpg

wkfsfpw3i82hq83gerzg.jpg

8)

wj6yvyjw95u3tnxxteg9.jpg

h3upapuskeudzuecae5f.jpg

7ohka51jr6xoplvpbl4l.jpg

er ikek ferdig banka til og rettet, men den passer nå der dne skal og nå kan den bare skrus fast så er den på riktig plass, selvfølgelig blir alt målt opp igjen når den skal sveises på.

så i morra skal alt av igjen å gulvet gjøres ferdig der vangen og det skal på... så bærer det av med a stolpe og kanal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver time du får brukt framover er en time nermere ferdig bil:) du har mye igjen men det blir ikke mere det blir bare mindre:) få grodd ferdig ei hånd så skal jeg hjelpe deg litt så vi får spinne litt til sommern:) med 2 "nye" e28er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver time du får brukt framover er en time nermere ferdig bil:) du har mye igjen men det blir ikke mere det blir bare mindre:) få grodd ferdig ei hånd så skal jeg hjelpe deg litt så vi får spinne litt til sommern:) med 2 "nye" e28er:)

Vise ord!

Pedi = enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...