Morty999 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Hadde nå plan om e30 meet men. Holder jo på aleine så spørs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hadde nå plan om e30 meet men. Holder jo å slike så spørs... Høres bra ut. Med dette tempoet ditt klarer du det fint, det ser jeg... Selv jeg har jo trua på å ha bilen min klar til E30Meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 du burde jo hvertfall få det til hehe jeg har jo bare igjen å skjære i filler hele bilden først.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hvilken diameter havnet du tilslutt på i sylindrene dine, Morten? Kikket i tråden din, for jeg følte plutselig at du hadde skrevet 94,5mm en eller annen plass, men fant det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 han har bora til 94,5 og skal kjøre 86mm slag og 147mm råder tror jeg det var. han skyter meg om det er feil sikkert:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Det var det jeg mistenkte... Men skal du ikke overlade da, Morten..?? BMW Motorsport hadde jo borring på 94.0mm på sin M49/3-motor, men gikk tilbake til 93.4mm pga kjøling... Den fungerte med 94.0mm borr på sugis, men ikke turbo... 94,5 mm gir vel ikke mer enn 5mm mellom sylindrene ellerno?? DAMN, det er ikke mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 han sover:P men joa. han skal overlade. er overdim stempler til s38 han skal bruke. så hvordan det blir med varme og slik vet ikke jeg. men er sikkert mange som kjører slik? så det funker sikkert ei stund? som han selv sier. raser gjør det uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Mange som har kjørt med 95 mm borr og med myye hk. Så går nok bra Blir jo bare sløve 600-650hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Mange som kjører 95 i s38. Er bare 4mm orginalt mellom cyll på s54. Holder den og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 da fikk jeg gjort litt av jbben jeg har grua meg skikkelig til.. tok ingne bilder da jeg tok den av, den satt fast i frontboksen og i 8 punkter bakers. og da datt den sånn ca av av seg selv først litt bilder av gamle vangen.. borte? tja? hva skal en si? rust? så, til bedre tider. fikk målt opp i alle retninger så den sto slik den skulle, det gikk faktisk veldig enkelt! den datt nedsten på plass selv der den skulle.. så fram med selvborrende skruer igjen da er ikek ferdig banka til og rettet, men den passer nå der dne skal og nå kan den bare skrus fast så er den på riktig plass, selvfølgelig blir alt målt opp igjen når den skal sveises på. så i morra skal alt av igjen å gulvet gjøres ferdig der vangen og det skal på... så bærer det av med a stolpe og kanal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Helt topp dette da morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Blir bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 bare synd att det er så jæævelig mye igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 hver time du får brukt framover er en time nermere ferdig bil:) du har mye igjen men det blir ikke mere det blir bare mindre:) få grodd ferdig ei hånd så skal jeg hjelpe deg litt så vi får spinne litt til sommern:) med 2 "nye" e28er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 hver time du får brukt framover er en time nermere ferdig bil:) du har mye igjen men det blir ikke mere det blir bare mindre:) få grodd ferdig ei hånd så skal jeg hjelpe deg litt så vi får spinne litt til sommern:) med 2 "nye" e28er:) Vise ord! Pedi = enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå