Morty999 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 jo takk prøver nå så godt jeg kan å få til dette. e28 har flere skrik enn den der sveise inn grunna deler er ikke noe problem, jeg har ikke grunning på det hvor jeg sveiser, det er det sveiseprimer, alt av hulrom skal fylles med tectyl når jeg er ferdig uansett så det går vell bra under så skal hele bilen få ny strukturmaling, så skal skrape rein hele bilen under når jeg orker tanken på å begynne med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 skal til kr.sund på torsdag for å levere en bil jeg har reparert, samt hente en bil jeg får for jobben som betaling. Blir der til lørdag formiddag. Noen sjangs for å komme innom og se på prosjektet ditt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 bare å komme innom det hehe ikke noe spennende å se men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 gjort litt igjen idag ferdig med rammevange så og si men var så dritt lei gulv så ville gjøre no annet nå så da blei det å skjære i filler herlig syn som møtte meg her godt ALT skal bort og nytt stål på plass Gammal morro... Rust... Nye deler Grunning og ovatrol som bruker i mellom plater og overalt Ferdig for kvelden så blei en liten ryddings og noen bilder av hvordan det ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Blitt en raser på karosseriarbeid du nå! stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 hehe nåja, men merker det gå rendel lettere nå enn i starten fått litt mer dreisen på sveisen også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Blitt en raser på karosseriarbeid du nå! Det jeg også tenkte!! Ser meget bra ut det du gjør, er godt å vite at det er skikkelig gjort når du er ferdig! Men huff for ett arbeid denne rustsveisingen er, man må ha godt med mot får å ikke gå drita lei Stå på! Beholder du orginalfargen på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 hehe prøver å gjøre det så bra som mulig men. ja bilen blir hvit, men muuuulig alpinweiss 3 men ikke sikkert ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Nesten som eg blir imponert her Morty, komt en lang vei fra å mate sure ohc motorer med 2kg + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 hehe 2kg? mangler jo 1,2 kg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 etter å ha sett i denne tråden i går gikk jeg faktisk ut å fikk sveist rust i min egen E28 for første gang på over 3 mnd Takk for motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 hehe ikke værst bare å fortsette, tror ikke det er så mange e28r som er så mye værre enn denna faktisk men er bare å si til deg selv hva som skal byttes ut, så kan det være så mye rust det bare måtte være var faktisk godt å se rust på innerkanal og alt i går, fordi jeg har sagt til meg selv att det skal byttes uansett, så da kan det være så mye rust det måtte være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 rekti innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 må det, ellers blir en jo aldri ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hei Blir bra dette Morten. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå