Thomas-320 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Liker vognkorte:) artig lesning er det også stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Heisann! sorry for at jeg spør i tråden. Men du driver akkurat på med det samme Syns du gjør en sikkelig flott jobb med bilen, den fortjener det virkelig Skal til å begynne med mye av samme jobben. Bytte av innterkanal og yttre. Men jeg har ikke muligheten til å la bilen bli stående fast på noen bukker osv. Så jeg må la den være flyttbar. Jeg har så klart tenkt til å stive av bilen ved å sveise inn noen avstivere der det trengs. Vil det være mulig å flytte bilen på hjulene om innerkanal og ytterkanal er boret og kappet ut? Eller vil bilen rett og slett bli skakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 å ha bilen ståendes på hjula uten ytre og idre kanal ville ikke jeg gjort hvertfall, for det stiver av en goood del. men takk for gode ord håper på å begynne på denne igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 å ha bilen ståendes på hjula uten ytre og idre kanal ville ikke jeg gjort hvertfall, for det stiver av en goood del.men takk for gode ord håper på å begynne på denne igjen snart Men om du avstiver bilen med et firkantrør(punktet fast) fra A-stople, til B og C. Så skulle du vel oppnå ca samme stivhet så lenge den sitter så langt ned som mulig? Og kanskje et rør på tværs B stople til B stople. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Mye bra jobbing her gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 fått tid til denne nå? artig lesning for en som sitter her fyllesjuk som få på en søndag godt jobba, stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Ikke ennå gitt skal få fikser klart verkstedet først og godkjenne den andre bilen blir nok til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 HVordan ligger det ann her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 joda, den har nå blitt fløtta litt rundt i det siste.. flytta inn på nytt verksted og nå med litt bedre plass, planen var å begynne på denne igjen nå når jeg kom på plass, men BT her i byen likte ikke den andre bilen, så må fikse klar den til en tur på BT først. så skal denne fram igjen gleder meg skikkelig til å begynne med dette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 eneste bilde jeg har av den som er nylig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Du skulle hatt en e28 eller to til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 sånn sett så har han vel 4 nå tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 kjekt å ha litt driver å smir sammen en vinterbil og nå så hehe med m10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 men hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Skjera? banevogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå