Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 til slutt blir det rundt 8:1 ca siden jeg må kjøre på bensin så får jeg ikke hatt 10 som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 er det smidde s38 stempler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 ja, wiseco egentlig lyst på noen andre, men får se hva jeg får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hvorfor må det bli bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 fordi i kr.sund så er det 3,5 time til nærmeste e85 pumpe.. og bilen er jo bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hahaha, skjønner. Den kommer seg sikkert ikke frem og tilbake på en tank engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 ikke med 3,5 time en vei nei hehe. kanskje om jeg kjører peeeeent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Men den bygges vel ikke for å bare brukes pent? Kjøpe 1000-liters dunker å ha hjemme. Eventuelt lage det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 tja. den skal vell brukes pent innomellom og. (når den er kald) skal jo tross alt ha med campingvogna ifra møre til rudskogen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 begynt med litt rust idag. og jeg som hater rust! tatt av framskjermer, fangere og kanalskjørt og front + interiør kikkehull? "ny" rammevange fra en annen e28 delebil dårlig innerkanal Dårlig rammevange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 da har jeg sendt ny søknad til BT også så får vi se om Kilowattene blir økt litt i 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hvorfor har du ikke denne tråden innunder prosjekttråder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 ja si det. var ikke planen å ha en prosjekttråd egentlig, men om moderatorene gidder så kan di flytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 fikk litt arbeidslyst i kveld så blei skært ut litt rust rusten torpedovegg tårn nye tårn begynte å borre ut masse sveisepunkter for å få på plass det nye men er sykt mange så blir fler bilder i morra er natta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Du har litt jobb foran deg her ja. Sattan så mye rust da, uff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå