Mjørgen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Åiåi!! Her var D mye kjeks godt med noe nytt stål! Men er veldig lurt og være nøyen med og kontroll måle så du får alt på rett plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 her skal det måles i alle bauer og kanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Fatter ikke at du har tørt å kjøre denne bilen som du har gjort med all denne rusten... Virkelig skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 er nok mange e28r som er værre enn denne men syns det var drøyt selv egentlig. dempertårnet var sparklet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Og denne var akurat godkjent på bt:)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 hehe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 E 28 ruster mye desverre! Og d er mye som ikke vises godt uten og pirke i d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Fant e endelig en tråd om deg:p artig å lese om godkjente Turbobygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 skjært litt mere rust idag da, og nå passer faktisk den nye innerskjermen inni. skal nå i første omgang få lappet sammen torpedoveggen igjen da det var endel rust og jalla arbeid fra forrie eier. så når den er ferdig på h siden så skal dempertårnet på plass, måles opp og sveises har og bestilt litt mer plater som jeg får til uka håper jeg Rust ved innfestning til casterstag som forrie eier har lappet sammen.... men da vare kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Mer bil en det var i går iallefall:p så sent dere holdt på i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Dro hjem kl 5 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 fått lappet litt idagog skjørt ut mer som er rustent den øvre delen som abs ledningsnettet går igjennom skal byttes, men må ha noe å gå ett hvor den nye innerskjermen skal sitte så tar den etterpå. eller har jeg sveist inn plate i nedre del av det hølet jeg hadde skjørt ut før, og skjært ut mer på øvre siden hvor det var endel rust, i morra må jeg avgårde å kjøpe mer plåt håper på å få tett torpedovegg i morgen, ( hvertfall h side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 da har jeg så og si fått tetta igjen øvre del av torpedoveggen nå er det rammevangen for tur :/ gruer meg til det for den må være 100% riktig. er ikke noe verdensmester i å sveise, men det kommer seg. var endel rust rundt hølet til motorstyringa og det som kommer ut der samt A/Cn så fjerna like godt hele skiten, skal ikke ha noe ledninger ut der eller A/C så da går det fint begynte å ribbe delebilen idag og, skal ha begge rammevangene foran, begge a stolpene og ca halve gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Var mye kjeks gitt bli bra nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Begynner å komme seg nå Morten. Men jeg ville eksperimentert litt med å skru opp strømstyrken når du sveiser. Så hadde du fått litt mer innbrenning i sveisene dine. Når jeg såg bildet av delebilen, lurte jeg virkelig på om det var enda en som var gal nok til å ribbe bilen slik jeg har gjort med E21en min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå