Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 den er ganske høy, men slangepakka er ikke helt god, så det kladder seg endel , der hvor alt går fint så syns nesten ikke sveisen endang og den smelter helt igjennom og det er såvidt jeg trenger å slipe noe tilogmed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Hvor mye Ampere sveiser du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 det har jeg ingen anelse på, kan sjekke om jeg finner ut etterpå. savner 3 fas apparatet til pappa, der gikk det myyyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Blir ikke mye rart igjen av den delebilen. Godt å få vekk rusta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 hehe, ligger en til på utsiden som ser myye værre ut en denna der ligger taket og gulvet i bagasjen igjen så og si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Får du levert inn de til vrakhandleren for å få vrakpanten? Eller blir det for lite igjen av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Her oppe får vi levert inn sånne biler som er helt ribba hvertfall, en kamerat fikk tillogmed 2000 for bare rammenr sitt:-p. Ser bra ut detta Morten, blir den klar til treff i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 vet ikke åssen det blir med vrakpant men, det finner vi ut. trenger dela uansett håååper det da, jobber som faen nå håper å få begynt å fått på innerskjermen i dag. må bytte litt deler i rammevangen og vett :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Tar du bakkenettet og skjer ut torpedo helt opp til vindu og ned til gass pedal og eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 hmm, der kom jeg på en ulempe... jeg trenger faktisk litt deler derifra selv hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Hva trenger du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Såg et stykke bak i tråden at du vurderer 3-plata tilton. Kjøp deg 2-plata tilton Rallykløtsj med cerametallic lameller heller. Skal være mye finere å kjøre med. Jeg kjøpte en slik som jeg skal ha på V12'ern. Får trykkplatene i forskjellige utgaver, min holder 1200 eller 1400nm, husker ikke helt i farta. Tror d var 1200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Så flink du er om dagen da Blir i toppform den gamle slitern nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Grattis med godkjenninga! Var mye rust på denne! Men du får den nåkk sammen igjenn tenker jeg! Va skjer med e28'n med m5 motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Såg et stykke bak i tråden at du vurderer 3-plata tilton. Kjøp deg 2-plata tilton Rallykløtsj med cerametallic lameller heller. Skal være mye finere å kjøre med. Jeg kjøpte en slik som jeg skal ha på V12'ern. Får trykkplatene i forskjellige utgaver, min holder 1200 eller 1400nm, husker ikke helt i farta. Tror d var 1200. ja har hørt detta, men har bestilt alt så får se hvordan det blir event. mulig jeg må ha ny pga annen kasse, men får se. idag har jeg gjort klar bilen til å bytte komplett rammevange på h.siden, vatret opp alt, skal bort å få lånt no fler bukker i morra så ting ikke vrir seg, delebilen står klar i bukken til å få borret ut alt av punker til vangen, skal ha hele gulvet på h siden også men vil ikke ta bort for mye før jeg skal få det sammen igjen, så gulvet blir tatt til slutt. ikke noe bilder idag desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå