Gå til innhold

Morty's E28 Turbo, Restaurering - kanal/hjulhus på plass

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

den er ganske høy, men slangepakka er ikke helt god, så det kladder seg endel :( , der hvor alt går fint så syns nesten ikke sveisen endang og den smelter helt igjennom og det er såvidt jeg trenger å slipe noe tilogmed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke åssen det blir med vrakpant men, det finner vi ut. trenger dela uansett ;)

håååper det da, jobber som faen nå :P håper å få begynt å fått på innerskjermen i dag. må bytte litt deler i rammevangen og vett :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg et stykke bak i tråden at du vurderer 3-plata tilton.

Kjøp deg 2-plata tilton Rallykløtsj med cerametallic lameller heller. Skal være mye finere å kjøre med.

Jeg kjøpte en slik som jeg skal ha på V12'ern. Får trykkplatene i forskjellige utgaver, min holder 1200 eller 1400nm, husker ikke helt i farta. Tror d var 1200. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg et stykke bak i tråden at du vurderer 3-plata tilton.

Kjøp deg 2-plata tilton Rallykløtsj med cerametallic lameller heller. Skal være mye finere å kjøre med.

Jeg kjøpte en slik som jeg skal ha på V12'ern. Får trykkplatene i forskjellige utgaver, min holder 1200 eller 1400nm, husker ikke helt i farta. Tror d var 1200. :)

ja har hørt detta, men har bestilt alt så får se hvordan det blir event. mulig jeg må ha ny pga annen kasse, men får se.

idag har jeg gjort klar bilen til å bytte komplett rammevange på h.siden, vatret opp alt, skal bort å få lånt no fler bukker i morra så ting ikke vrir seg, delebilen står klar i bukken til å få borret ut alt av punker til vangen, skal ha hele gulvet på h siden også men vil ikke ta bort for mye før jeg skal få det sammen igjen, så gulvet blir tatt til slutt.

ikke noe bilder idag desverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...