Larsmagne olsen Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Lufter salg av 535en sedan http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true Har hatt den som prosjekt bil men pga manglende tid må jeg dessverre selge den:/ Ting som er gjort med bilen -Rust sveiset, bilen er 100% rusfri -Hel lakert i orginal fargen Island grun -nye baklykter med sota blink -ny Clutch -skiver og bremse klosser rundt hele samt håndbrekk -allt av forringer og kuler fremme og bak -ny frontrute -byttet km føler bak -Nye sommerdekk -orginal høyttalere er byttet ut med nye(ikke synlige) -alpine cd spiller -gs performance short shift - 40-30senkefjører og dempere. Har tuv men ikke vist på bt har tatt 4hjulskontrol + masse diverse filter osv. Sikkert masse jeg har glemt Bilen har sort skinn innteriør med el stoler fremme med memory og nedfelbare bak seter. Litt av utstyret som er bilen -cruise kontrol -store kjørekomputeren -A/C -orginal soundsystem -innvendig lys pakke -4x el vinduer -sentral lås -shadowline + sikkert mye mer! Bilen er godt utstyrt og en drøm og kjøre! Bilen står på rondel d58 10"x8,5 Den har ikke vært vinterkjørt i mitt eie derfor har jeg heller ikke noe vinterhjul til den Bilen er også eu godkjent og står på skilt. Pris 59000/ bud Tlf 92464993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 KM stand ?, Kjørbar , skilter EU? etc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Litt usikker på km tror det var ca330 000 noe jeg vill si den ikke bærer preg av ettersom det meste på denne bilen er byttet ut;) Ja den er kjørbar og eu ok litt over 1 år til;) kan Evt undersøke dette nermere er skilter på den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Bilder er fint Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Som sagt det skal ordnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Tokk noe kjappe og dårlige bilder med mobilen idag! Ta kontakt hvis du har noen spørsmål! Alle bud blir vurdert!da jeg egentlig ikke har plass til den i vinter:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Byr 35 for bilen, du skriv at alle bud blir vurdert, så har du iallfall et startbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Bud motatt men slipper den desverre ikke for det gitt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Kan få en annen 535 som er eu ok for 2 måneder siden og 10000 Det er en automat som har gått 224 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 skjønner ikke hvorfor du skriver det her men:P vis den er i like bra stand som denne så må selgeren være stokk tett:P da råder jeg deg til og kjøpe den;) Kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 eg tolket Haakjin sitt innlegg som at han har en 535 han vil tilby deg i innbytte på din 535 +10000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmagne olsen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Okei mulig jeg misforsto, unskylder isåfall for det! Da jeg selger denne pga plassmangel kan jeg ikke ta noe i innbytte. Eller så skulle jeg gjerne beholdt bilen med tanke på hvor mye timer og penger jeg har lagt i den, ble også veldig fornøyd med resultatet! Strøken og kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Okei, ser nå at det var en veldig dårlig formulert settning ja Men var rett som BB454BB skrev ja, var det som var forslaget mitt siden jeg ''falt'' for denne bilen med engang å ville ha!! Så måtte bare prøve, lykke til med salget! Er virkelig ett fint eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå