FishBONE Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Hei, Akkuratt kjøpt en bil med gule angel eyes, tåke og nærlys. Dette må bort asap! Noen som vet om noen bra merker og gode LED pære i "hvit/blå" farge til LCI halogen angel eyes til E90? Trenger også H7 (nærlys) og H8 (tåke) med "Xenon Look" Hvor mye watt og kelvin skal jeg gå for? Har selv tenkt på merker som Osram, Hoen og Mtec. Noen som vet hva som er best? eller har erfaring fra tidligere? kanskje tips og forslag om bedre merker/pærer? Takk på forhånd.
mossing91 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Skal vel ikke være gult lys i nærlys hvis du har xenon lykter orginalt vel? Min var hvertfall slik at nå som jeg har byttet pære til AE og tåkelys er alt av lys i fronten hvitt. Skal du ha de sterkeste AE så burde du vel opp mot 20W, har selv 6W og synes dette er litt svakt når det er lyst ute.
FishBONE Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Nei, det skal ikke være gult lys i nærlys hvis du har xenon lykter orginalt, men jeg har orginal H7 halogen pære i nærlys! Så jeg må bytte den og AE for å få fronten hvit? du trengte sikkert bare park lysa siden du har Xenon. Blir ikke 20w i park litt overkill?
Alpejohn Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Kjøp osram night breaker, lyser godt og hvitere en vanlige pærer. Men kjøp på ebay.co.uk, mye billigere en i norge. Slike blå xenonlook lyser somregel dass. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
mossing91 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Hvis du ser på de nyeste BMW så tror jeg det må være god del mer enn 6W i park hvertfall. 1érn (F20) lyser mye bedre enn min (e90) på park hvertfall, og jeg har type Ebay 6W pærer. Skal du ha kvalitet så legg litt mer enn nobrand ebay i det hvertfall, litt skuffet over mine, men i mørket er det utrolig pene. Skulle bare ønske de var litt sterkere.
Alpejohn Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Jeg har Mtec sine led pærer, syns de lyser godt. Mye bedre en dritt pærene som selges i norge til blodpris a 7-800,-. Selges på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå