Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Som overskrift sier, da kølla bare sendte meg de ytterste lyktene og Jeg har jalla uorginale mikkmakk baklykter... Er ute etter komplette baklykter, med hvite eller sota blinklys. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Leste ikke ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Sedan?? Unnskyld, leste visst ikke overskriften godt nok. tror jeg har et par sett liggende, skal se etter i løpet av uka. Mye å gå igjennom her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Sedan??Unnskyld, leste visst ikke overskriften godt nok. tror jeg har et par sett liggende, skal se etter i løpet av uka. Mye å gå igjennom her. hehe, jupp sedan står i oveskriften trenger ikke være superstrøkne, men må ikke være sprekker i de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 heisann har til sedan med hvite blink strøkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå