kimde Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 heisann godtfolk. Som dere ser så tenger jeg ny rmfd m audio system controller(cd spilleren) til en e91 navi business) å denne koster ny 21 tusen + moms så det jeg lurer på er om dere vet om noen som har eksakt denne typen eller har noen forslag om jeg kan bygge den om til pro så vill jeg gjerne høre fra dere for å hjelpe dere ut litt så har dere en link her om spesifikasjonene på denne http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =9〈=en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Disse vil nok ikke koste mange kronene brukt, men det kryr ikke av de dessverre. Det greieeste er å følge litt med på eBay. Alternativt kan du bygge om til navigasjon professional CCC, som er ganske lik den du har, men med større skjerm og slikt, eller så kan du bygge om til navigasjon professional CIC som er den nye typen iDrive som finnes i dagens modeller. Ingenting av dette er spesielt vanskelig, men førstnevnte blir nok det billigste. Om du er interessert i CIC kan du lese litt mer idenne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimde Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 men er det ikke noen andre brukt sider som jeg kan finne dette på? ebay hadde ikke noe som jeg fant iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 har du sjekket på koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimde Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 koed hadde ikke, men er det noen av dere som vet om det går an å bygge om til Navigation Proffesional med dele nummer: ci920282601 ? selfølgelig bytte skjerm å dette, å er det noen i vest-agder/rogaland som har lyst å ta på seg dette ansvaret med å bytte å vet at dette vil fungere så hyl ut, dette er med ny i-drive,skjerm å controlleren(cdspilleren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Det er fullt mulig å bytte, og heller ikke særlig vanskelig. Jeg har gjort samme jobben på min egen bil, og kunne nok hjelpt deg, men jeg bor nok hakket for langt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimde Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Men er det bare plug and play eller skal det omprogrameres å er det en spesiel modell eg må ha for har litt lyst på denne http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 1055637440 Men denne er med den nye idrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Stort sett plug & Play, men du trenger litt kabler og muligens andre smådeler i tillegg (deksler og slike ting). Det som ikke følger med som er litt kostbart er aktivering for navigasjon. Dette kan enten ordnes med å kjøpe en "by-pass"-modul eller kjøpe originale koder og legge disse inn. Når jeg gjorde dette var det ingen som hadde løst det med de kodene og siden jeg ikke ville betale mangfoldige tusen for disse kjøpte jeg den modulen. Den kostet 400 kanadiske dollar mener jeg på. Nå er derimot løsningen for å legge disse kodene inn kommet ut blant folk, men kodene må fortsatt kjøpes. I tillegg trengs det litt koding, men dette er relativt enkelt. Det er ingen spesielle typer du trenger så lenge den kommer fra en europeisk bil slik at du har europeiske kart. Det finnes forøvrig leverandører som leverer komplette pakker med alt du trenger der de enten programmerer for deg via internett eller at de leverer med en modul som programmerer bilen av seg selv. Dette vil være en tryggere løsning enn eBay, men dessverre også dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimde Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 vet du om noen som leverer denne typen ferdig programmert ?, altså at den programmerer seg selv:) å hvor mange laken snakker vi her, er jo et stykke opp til 23 tusen som den korekte controller'en(buisness) koster men vist du har noen linker om hva hvor jeg kan finne disse ombyggnings modulene å dette jeg trenger til å bygge alt om til pro utgaven så hadde dette vært veldig fint får i bunn å grunn så har jeg lyst å oppgradere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 www.bimmerretrofit.com og www.bimmer-tech.net er de mest kjente innen dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimde Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 tusen takk for tipset nå skal jeg se hva jeg får mekket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå