Mattiasnord Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Varmeapparatet i bilen har sluttet og virke. Det blåser ikke noe varme inn i cupeen. Noen som har peiling på hva det kan være? Det kommer litt varmluft inn når jeg har turtall. evt. viftemotor som er gåen?
Larsinnj Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Blåser det like bra og at det bare er varmen som forsvinner? Kan kan det isåfall være luft i systemet, dårlig termostat eller vannpumpe. Siden du får litt temp når du ruser den, holder jeg en knapp på vannpumpe.
Mattiasnord Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Nei det blåser ikke i heletatt! Når jeg har turtall kommer det sivende inn litt varmluft. så virker som selve varmeapparatet virker, men det blåser liksom ikke.
todleif Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Er det kupéfilter på disse gamle bilene? Bråker vifta på full guffe som før?
nilsen93 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Vis det ikke blåser så er det nok viftemotoren. Sitter bak dekselet øverst på torpedo veggen, enkel og bytte Kan være lurt og måle at det er strøm inn på vifta, kan være en ledning/sikring.
Mattiasnord Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Takk! Det var viftemotoren som var gåen
Mattiasnord Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Takk! Det var viftemotoren som var gåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå