Gå til innhold

Er det bare meg eller fynker ikke GS BILDELER?

rm4l
 Share

Anbefalte innlegg

Har prøvd nå ganske lenge for å finne eksos, styling, gir osv osv til bmwen på gs bildeler. Men ingenting er der. Noen som vet noe om dette? Akuratt når jeg har penger til styling (m3) så har alt forsvunnet :(

Fant jo jeg, gikk ut ifra bilen du har i signatur(som er samme som du har til salgs???).

E46 318ci M43.

nettbutikk.gsbildeler.no

Søk med reg.nr. (tast inn reg.nr. og søk)

Velg så Tilbehør. Og da finner du det du trenger under de forskjellige kategoriene som kommer opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd nå ganske lenge for å finne eksos, styling, gir osv osv til bmwen på gs bildeler. Men ingenting er der. Noen som vet noe om dette? Akuratt når jeg har penger til styling (m3) så har alt forsvunnet :(

Fant jo jeg, gikk ut ifra bilen du har i signatur(som er samme som du har til salgs???).

E46 318ci M43.

nettbutikk.gsbildeler.no

Søk med reg.nr. (tast inn reg.nr. og søk)

Velg så Tilbehør. Og da finner du det du trenger under de forskjellige kategoriene som kommer opp :)

Der ja! tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

grunnen til at det kan virke litt merkelig nå er at det snart lanseres en helt ny nettbutikk, så vi har gjort en del endringer og flyttet litt på noen produkter osv .

den nye nettbutikken vil bli mye enklere og navigere på med Tekst/bilde på knapper osv .

beklager dette men , det blir bra snart :)

Mvh GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...