Gå til innhold

E46 vil ikke starte. Hjepl..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

min 02 320 har stått i en kald garage i 3-4 uker nå, temperaturen har variert fra ca -5 til -17

skulle starte den i dag men den vill ikke starte.

det som skjer når eg vrir om nøkkelen er bare en høy hurtig klikkelyd.

har lys i alt av instumenter og knapper og i cope.

kan det være dødt batteri?

Skrevet

Dødt batteri ja. Skjedde samme med meg i dag.

Kan prøve å lade opp. Evt få noen med batteritester til å teste først for å finne ut om det er vits.

Koster jo ikke fryktelig mange kr for et nytt et heller.

Skrevet

har fått låne meg en skikkelig lader, så ska lade over natta :)

takk for hjelp :) trodde det var noe værre siden jeg har lys i coupe og sånn..

Skrevet

Hei, samme greia med meg som du forteller, lys i alt og hører bare en klikke lyd, jeg prøvde med startkabler og lade det, men ikke noe funket. Viste seg at det var starteren som var gåen, om du klarer, kakk litt på starteren, sitter på sjåførsiden mellom girkasse og motor, på siden på toppen. Jeg kakket til min og det ble liv i bilen. Men det var bare litt den funket, må kjøpe ny. Jeg har en 03 modell 320Ci :)

Skrevet

Har en 320D som ikke vil starte nå når det ble kaldt. Akkurat som den ikke har strøm, men den har lada hele natta, med annet og nyere batteri. Går bare på starteren eller klikker som om den er tom for strøm. Hva kan være galt?

Skrevet
Har en 320D som ikke vil starte nå når det ble kaldt. Akkurat som den ikke har strøm, men den har lada hele natta, med annet og nyere batteri. Går bare på starteren eller klikker som om den er tom for strøm. Hva kan være galt?

Se innlegget over :roll:

Skrevet

Bytta glødeplugger for ett par mndr siden, samtidig ble gløderele byttet :P

Tilføyer at pluggene er fra biltema, mulig det har noe å si? Vet ikke hva slags erfaringen folk har med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...