D.Toft Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 http://resalg.com/item.php?id=760#gallery trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 jøss, her har det brendt godt. noen som vet va som har sjedd å var det helge vik som eide denne enda? husker den lå til salgs på finn for en tid tilbake men fikk aldri med meg om den ble solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 sorry, dobbelpost. så ikke den andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hva er egentelig greia til han Helge, har aldri hørt om fyren før...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hva er egentelig greia til han Helge, har aldri hørt om fyren før...? Kjent fjes på gatebil treffene og ellers i BMW miljøene rundt om i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hva er egentelig greia til han Helge, har aldri hørt om fyren før...? Trodde de fleste hadde hørt om han jeg. Er jo godt kjent for sine bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Det stikker godt i kroppen å se de bildene.... hva faen har skjedd? Norges råeste E30 er er død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hva er egentelig greia til han Helge, har aldri hørt om fyren før...? Helge Vik var (er?) lenge den som bygde den mest strøkne, ekstreme og godkjente E30n i Norge. Han er 1 av 2 som har fått godkjent 292kW i vognkortet i Norge. Nå er det bare en igjen... og den har ikke akkurat falt i verdi etter dette (!) EN SINNSYK bil før den gikk opp i flammer... ta et googlesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Finnes det en prosjekt tråd om denne? Har leita, men finner ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Synd ja.. Motoren er sikkert opprusta innvendig og. Hull i innsuget og det har garantert kommet vann og brannslukknings stoff inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Står at det er tvangsalg da.. Mulig han Helge har dratt en svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hmm, enda så entusiast som jeg er så er det fortsatt ting som har gått meg hus forbi Når sant skal sies så har jeg ikke vært så veldig aktiv på treff, sikkert mye derfor jeg ikke har fått det med meg. Så ut som en strøken bil, nå er jeg mer orginalfreak men gjennomført så den ut til at den var. Synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Siden det er tvangsalg tenker jeg dette. Fyren har sikkert misligholdt gjeld så staten har tatt pant i bilen. Så har han sikkert fortsatt ikke betalt. Og staten vil hente bilen. Han syns det er helt ræva og setter fyr på den så ingen skal få glede av den.. Sikkert ikke vanskelig å gjøre om man er i deep shit anyways.. (nb: bare spekulering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg