MathiasW Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Har spørsmål om e39 dører. Er det mulig å ta av ruteramma fra bakdørene på sedan og sette på touring ruteramme? for framdørene er jo like, og dørplata bak er jo helt lik på både touring og sedan.
lagunilla Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Bakdørene er ikke like, så det går nok ikke. fram dørene derimot er like! Den ramma, så vidt jeg tror du snakker om er mye lengre på sedan. Se litt på bilder på google!
MathiasW Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Bakdørene er ikke like, så det går nok ikke. fram dørene derimot er like!Den ramma, så vidt jeg tror du snakker om er mye lengre på sedan. Se litt på bilder på google! Sikker på det da? se på bilder, så ser du at dørplata er helt lik
lagunilla Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Ta frem metermål og mål i vei:D hehe Som sagt. Fram dørene er identisk, men bak dørene er ikke like. Du mener vel ikke den ramma som skiller rutene på bakdøra? Ikke sant?
MathiasW Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Ta frem metermål og mål i vei:D heheSom sagt. Fram dørene er identisk, men bak dørene er ikke like. Du mener vel ikke den ramma som skiller rutene på bakdøra? Ikke sant? Jeg mener at rutene er annerledes men dørplata er like
lagunilla Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Har prøvd det etter å ha blitt kjørt på sida. Passa ikke, rimelig sikker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå