The Marlboro Man Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Skal mest sannsynlig til Oslo og se på en 2002 mod BMW 320d sedan med km170 000, den fristet veldig pga en relativt ålreit utstyrspakke og pris på omkring 90 000. Hadde utstyr som 0rg Navi m skjerm i midten, cdveksler, M sport interiør i mørk stoff.org xenon,digital klima,parkeringssensorer etc Har tidligere eid 136hkern, og har utifra litt googling kommet frem til at 150hkern er endel kjappere og livligere. Har dere noe spesielle erfaringer, har de forresten 6 gir? merkes forskjellen mellom de 2 bilene? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 ingen med erfaringer fra 320d 150hkern? det var rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 meget kjekk bil, med chip går dei meget godt, , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Vet om en nyere 320d med lavere km stand, samme utstyr. Ikke så langt unna den prisen heller, står på Finnsnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Den har sett på har oppgradert styrehjerne av TS, og skal ifølge eier yte 190-200hk...dette høres optimistisk ut, men var gjort profesjonellt sendt inn originalmap til Italia og replassert map ut ifra bilens originalitet. Om dette stemmer bør bilen flytte seg meget godt, ser frem til å hente den. Ang den på Finnsnes, legg gjerne en melding til meg med link eller noe sånt. Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Har selv en 04 320d m-sport som er chippa. God bil å kjøre samt den går tåålig greit etter den ble chippa usikker på hvor mye hk/nm. Hive den i benken til våren bare for å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Er veldig godt fornøyd med bilen ja, forbruket kontra kjøreunderholdning er upåklagelig iallefall...var vant med å kjøre en 3L Audi Quattro så ble noe rimeligere dette ja. Tror ikke bilen yter mere enn 160-170hk max, skal kjøre den i benk om jeg får muligheten det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Er vel som andre biler "ting som går rundt ,går sundt" Min har kjørt 100 tkm nå men er noe feil da også . Om det er aut gear så har mange feil på conwerteren . Bytt downpipe da den orginale har en stor brems . Gløding ,egr termostat, veivhus filter . Er ofte ikke helt i orden . Og så liker dem og ruste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 er manuellkasse, ikke at jeg har noe imot steptronic men er en vesentlig ting mindre å bekymre seg over i det lange løp, denne bilen var kjøpt inn for det økonomiske aspektet siden den kjører svært rimeligt i forhold til min gamle 3l bensiner Audi med Quattro og Tiptronic. Service kjørte jeg igjennom etter jeg kom hjem med bilen, byttet veivhusventilasjonsfilter,luftfilter,coupefilter\microfilter,dieselfilter,oljefilter+olje 0\40Castrol Edge. Bilen drar meget godt, og ryker veldig lite. Så må kunne kalle det en god referanse for turbo og EGR tilstand,bilen er som sagt også oppgradert på ECUfronten. Er observant på å la bilen trappe ned noen sekunder idle etter kjøring, sånn at skovlene i snurra skal få tid til å stoppe før motoren slås av. Er nok noe overhysterisk etter min til som bensinturbo kjører, slike vaner er vonde å vende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 hva du mente angående downpipen forstod jeg ikke helt...? byttes til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Den her Z1 snakker om Klippet ut fra tråden til Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 [ Bilde ]Den her Z1 snakker om Klippet ut fra tråden til Kvasi Ja denne er en jævla brems . Takk Fjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Har for tiden en E46 320dat 02 modell.. Den har snart gått 270.000km. BIlen er alldeles utmerket. Omprogramert hjerne til motor og automatkasse. Ca 185hk, og godt med NM... Ikke noe negative opplevelser med denne, og det hadde heller ikke tidligere eier (en kjenning), som kjørte den fra 200.000km frem til 258.000km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 min har trillet 176 000km og jeg planlegger å ha den en stund da det mest sannsynlig blir litt skolegang etc. hva koster denne DPen? er katalysatoren på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Fant på Ebay til 140GPB. Ca 12-1300kr uten moms/toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå