D.Toft Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 noen som har dette eller er det kun quaife innsatser som gjelder? er det verdt pengene å ettermontere diff brems? kjør diskusjon
AndreTheGiant Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Om du liker å sladde er det vel verdt det. På vinteren blir jo fremkommeligheten noe bedre, men til gjengjeld har du en bil som slipper mer brutalt og krever at du er mer på vakt.
D.Toft Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 sladding er artig det. er fremkommeligheten jeg tenker mest på, selv om jeg har den derre såkalte antispinn systemet. er quaife mer brutal enn annen diff brems? har bygget flere biler om til diff brems som ikke oppførte seg brutalt, men bare lettere å holde kontrollen. men ingen av dem har vært med quaife
-Erik- Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Om du liker å sladde er det vel verdt det. På vinteren blir jo fremkommeligheten noe bedre, men til gjengjeld har du en bil som slipper mer brutalt og krever at du er mer på vakt. Brutalt?
Robin L Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 jeg hadde diffbrems eller sperre på merca mener jeg. det var ett mareritt på vinteren. nekter å tru at det hjalp såå mye på fremkommeligheten. men den slapp noe fort sideveis, og var slitsom å kjøre. værste vinterbilen jeg noen gang har kjørt. 730n jeg hadde tok seg jo godt fram på vinteren den. med piggfrie dekk. var aldri noe problem. men noen sladdebil er det jo ikke. e34 er morro om vinteren : P
S.Hafsmo Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Drøy forskjell på brems å sperre da. Brems jobber fint sammen med antispinn. Tror nok du hadde fått noe bedre fremkommelighet med brems, dersom du slår av antispinn (ihvertfall sette den i "easteregg mode" hvor motorbrems er deaktivert).
D.Toft Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 ja vi snakker ordentlig brems, ikke ala sveist sperr, for det er søppel. sierraen jeg hadde sist med diffbrems fra cosworth var meget god på vinterføre iforhold til da den hadde åpen diff.
internetdude Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Har ettermontert på e30 og e28 og må si jeg savner det på e38ene. Mye bedre framkommelighet og tryggere/stabilere å kjøre med.
D.Toft Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 satser på svar fra quaife selv på mandag, og om prisen er god, så blir nok det bestillt en slik
D.Toft Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 da har eg fått pris, havner på 7000nok + moms for en slik direkte fra england, en del billigere enn schmiedmann ja. 762 pund ink frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå