Gå til innhold

Irriterenede barne sykdommer på F31


kevin1982
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hallo. først vil jeg takke alle for innspil, råd og hjelpa. men nå er bmw norge er på saken. de likte ikke at verkste kun så om det lå noe feilmeldinger der. ligger ikke feil melding på feil som kommer å går. så de mente de skal gå grundere til verkst. og gå over hele webastoen. kan tenkes det ligger en feil der. eller batteriet er øddelagt. gir fra seg for mye strøm, celle er øddelagt. etc etc.

og det sitter en 180A dynamo i bilen. og en 80/90 Ah batteri. når man kjører en time og navikasjon skjermen skrur seg av. da er det noe galt ett sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var svart hele tiden såvidt jeg vet, funket ett par dager, men ble vel ikke brukt mange dagene før byttet heller. At det er noe annet feil på din enn at du kjører for lite er det jo ikke tvil om, spesielt ikke hvis den blir borte under kjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til et annet BMW verksted. Garanti er garanti.

Jeg prøvde å ringe Hønefoss. Fikk svar der at jeg måte holde meg til dem som jeg kjøpte bilen min av. Der garantien min gjelder....

Artig at du får beskjed om det fra et Autorisert verksted. Det er selvfølgelig helt feil.

Morsomt at de mener du kjører for lite. Det er en absurd ting å presentere en kunde.

Godt BMW Norge er på saken. Det skulle forøvrig bare mangle når forhandleren er så udugelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til et annet BMW verksted. Garanti er garanti.

Jeg prøvde å ringe Hønefoss. Fikk svar der at jeg måte holde meg til dem som jeg kjøpte bilen min av. Der garantien min gjelder....

Artig at du får beskjed om det fra et Autorisert verksted. Det er selvfølgelig helt feil.

Morsomt at de mener du kjører for lite. Det er en absurd ting å presentere en kunde.

Godt BMW Norge er på saken. Det skulle forøvrig bare mangle når forhandleren er så udugelig.

Hønefoss har nok dessverre litt rett her også, da bilen har fått ettermontert uoriginalt utstyr som kan ha innvirkning på problemet.. Det har jo ikke en annen BMW forhandler noe ansvar ovenfor, og hvor monterende firma har rett til å løse saken selv..

Om det var grunnen til at de takket nei vet jeg jo dog ikke.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar du nok feil Silverboy. Jeg har hatt kontakt med BMW Norge i det siste dagen. Noe som resuterte at bilen må inn igjen til mandag og bli der par dager for å teste og finne ut feil. Samt gå over bilen. (men dette vet du pga PM siste dagene :) ) Men tilbake til garantien. Garantien følger bilen og ikke hvor du kjøpe den. så jeg kan klage på en feil. til hvem som helst autrosert BMW verkste (BMW Norge sine ord). Bmw monterer pr i dag ikke webasto til bmw F30/F31 på fabrikk, Men den står som ekstra utstyr hos dem og på bmw.no. den blir så ettermontert av autrosert BMW verkste her i Norge. Og bil på den måte en orginal del fra BMW. (også ett ord fra BMW norge)

http://www.bmw.no/no/no/owners/accessor ... inder.html står under Kupévarmer. samma som står på min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...