JonasFB Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Monterer tåkelykter på e46en men klarer ikke å få løs releeholderen. Er redd for å bruke for mye kraft. Noen som vet? fint med raskt svar !
lagunilla Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Mener å tru at de bare er å dra rett av...
JonasFB Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Det jeg mener også, men sitter som f***. Er en sånn klipp på toppen også, men riket seg ikke.. Redd for å knekke ting. Noe som har gjort dette før?
lagunilla Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Bruk makt. Ikke få ut via klips greia du snakker om, for det det er for å ta av hode på rèelen:D
JonasFB Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Er dette holdet jeg skal ta av. Skal kople i ledninger på baksiden. Står i beskrivelsen. "unclip det relay socket". Dette får jeg ikke til. Får liksom ikke dratt denne bryteren opp!
JonasFB Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Jeg tar i ALT jeg maker, og den rikker seg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå