Henrik... Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 9 og 10x17" ET19 eller 8,5/9,5 ET25 på E36 M3? Redd ET19 vil gi en del mer jobb med tanke på valsing, subbing, evt camber? eller blir det "same sh*t"? med ET25 alternativet mister jeg en halv tomme kant foran og bak trenger hjelp før bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Tja. For min del er valget enkelt: 9+10x17 ET19 og heller kompensere med litt ekstra camber Og valse/flytte hjulbuen litt utover. en halv tomme kant har mye å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Tja. For min del er valget enkelt: 9+10x17 ET19 og heller kompensere med litt ekstra camber Og valse/flytte hjulbuen litt utover. en halv tomme kant har mye å si! hva innebærer det å flytte hjulbuen a? mer enn bare valsing? vil ikke ta helt av å ødelegge formene på en org M3 heller. Blir jo 2" og 2,5" kant med 8,5/9,5" da, funker det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå