Evopower Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Ønsker å kjøpe e46 m3 motor, gir, bakaksling, mellomaksling. Har et m3 karosseri jeg skal få kjørbart som løpsbil. Motoren trenger komplett ledningsnett og eksosmanifold. Trenger ikke forstilling. Understellet trenger ikke å ha bremser eller gode foringer. Dette blir byttet ut.
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Jeg har en komplett sen 03 motor, som kun har godt 68 000 km. Nei, den går ikke billig, for ikke lett å finne motor med den km og dok på det,nå om dagen.
Evopower Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Håper på å kunne kjøpe mest mulig samlet. Jeg ser at det er bakaksling som er vanskeligst å få tak i. Kan være med på å ta inn en hel bil, hvis det er noen som trenger M3 interiør og karosseriet alle karosserideler. Jeg skal "bare" ha de nevnte delene.
Bjanne Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 selg karosseriet og kjøp komplett fra england. billigste utvei-
thorbis Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 hort med thomas hamang da? kaller seg thomasm5 her inne
Evopower Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 selg karosseriet og kjøp komplett fra england. billigste utvei- Billigste utvei er det vel ikke akkurat men.... En god E46 M3 fra England er minst 80.000 kr. Jeg håpet på å kunne finne motor/gir/bakaksling i løsvekt for rundt 60.000 Kr. Har hatt litt dialog med ThomasM5 frem og tilbake rundt dette, men vi har ikke kommet frem til noen eksakt bil eller handel. Karrosseriet selger jeg ikke. Det er jeg godt i gang med å bygge nå. Det er fort gjort å flytte over motor, gir og bakaksling fra en komplett M3, for så å selge resten av bilen til noen med en 320i som vil ha komplett M3 look eksteriør og interiør.
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 bump Jeg har den motoren, eksos, radiator, ex tank, ecu, lmm, nøkkel, ews og alt rundt ellers. Da mangler du kun kasse. Der burde du jo kjøre med 5 trins fra ZF. Har ikke henta den enda pga han svensken brakk beinet her for noen mnd siden. Hva kan du ev gi meg for den? Mvh Yngve
Evopower Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 bump Jeg har den motoren, eksos, radiator, ex tank, ecu, lmm, nøkkel, ews og alt rundt ellers. Da mangler du kun kasse. Der burde du jo kjøre med 5 trins fra ZF. Har ikke henta den enda pga han svensken brakk beinet her for noen mnd siden. Hva kan du ev gi meg for den? Mvh Yngve Sendt deg PM....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå