Gå til innhold

olsen's e30 335i AC Schnitzer prosjekt. Turbomontering? s28

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser egentlig velldig bra ut for rust denne bilen?:-)

enig her. jeg fikk meg en stor overaskelse når jeg pussa ned kanalene mine.

var sprkla opp men et tonn med sparkel og sveisekjøter her og der + dårlig sveising :P

Skrevet

var sprkla opp men et tonn med sparkel og sveisekjøter her og der + dårlig sveising :P

Off, det er noe jævla drit:-(

Skrevet

Off, det er noe jævla drit:-(

Det e nåkka skjit ja! Slipte av en cm med sparkel på venstrekanalen pga en skade som va der men va ikke lakka over sparklet engang ;p

Skrevet

Sett å fundere litt på kordan æ skal gjøre ting , vurderte først å blankslipe traverser, bærebruer osv vedtanke på rust og lakke alt . Er pent ! Men er det vits i inderstellet? Vurderer nå og gjøre det igjenn , synspunkter ? Ellers er det bare og komme med ris og ros , er det som gir meg litt ekstra pågangsmot :)

Skrevet

bilder fra igår, har sandblåst ferdig hjulhus og halve kanal idag. men glemte å ta bilder .

tar påskeferie på fredag så da satser jeg på å få sandblåst ferdig kanal å under bil, traverser, bærebruer osv , sveiset alt av rust, grunnet å tecktylert under bil iløpet av påska :)

Skrevet

er ikke ferdig å sandblåse kanal, må ta børstesliper og slipe bort den siste bodyskytsen for og få tadd alt av rust , sanda klare bare å ta bort lakk ikke tecktyl.

ser også at det blir endel retting å sveising av denne kanalen ! er mest sansynlig pga tidligere skade at det er rust her. her kommer nån bilda! må bare beklage før dårlige telefonbilda

ndkeyrtemgbspr0iri4o.jpg

kts9kosr1rv1kqjnag3v.jpg

6w66nugx2hmn33t1zjy5.jpg

yz8oi3od3izeykak2yxr.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...