kristofferolsen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Godt å se fremdrift Sant det ! Har blidd lite fremdrift i det siste pga mye overtid på job . Mye bila som skal lakkes...
kristofferolsen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Ser egentlig velldig bra ut for rust denne bilen? Ja det e relativt "lite" rust hull å gravrust men e endel overflaterust på kanala å hjulbua osv . Men lite som må sveises
SpiXi Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Ser egentlig velldig bra ut for rust denne bilen? enig her. jeg fikk meg en stor overaskelse når jeg pussa ned kanalene mine. var sprkla opp men et tonn med sparkel og sveisekjøter her og der + dårlig sveising
tommyheimberg Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Ser egentlig velldig bra ut for rust denne bilen? enig her. jeg fikk meg en stor overaskelse når jeg pussa ned kanalene mine. var sprkla opp men et tonn med sparkel og sveisekjøter her og der + dårlig sveising Off, det er noe jævla drit:-(
kristofferolsen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Ser egentlig velldig bra ut for rust denne bilen? enig her. jeg fikk meg en stor overaskelse når jeg pussa ned kanalene mine. var sprkla opp men et tonn med sparkel og sveisekjøter her og der + dårlig sveising Off, det er noe jævla drit:-( Det e nåkka skjit ja! Slipte av en cm med sparkel på venstrekanalen pga en skade som va der men va ikke lakka over sparklet engang ;p
kristofferolsen Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Sett å fundere litt på kordan æ skal gjøre ting , vurderte først å blankslipe traverser, bærebruer osv vedtanke på rust og lakke alt . Er pent ! Men er det vits i inderstellet? Vurderer nå og gjøre det igjenn , synspunkter ? Ellers er det bare og komme med ris og ros , er det som gir meg litt ekstra pågangsmot
kristofferolsen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 sahara her mangle bare sol, sandala campingstol å pils så blir det fin stemning
kristofferolsen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 bilder fra igår, har sandblåst ferdig hjulhus og halve kanal idag. men glemte å ta bilder . tar påskeferie på fredag så da satser jeg på å få sandblåst ferdig kanal å under bil, traverser, bærebruer osv , sveiset alt av rust, grunnet å tecktylert under bil iløpet av påska
Larsgunnar Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Det her blir bra, Kristoffer! Følge med i stillhet!
kristofferolsen Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Takktakk følger med i stilhet på ditt prosjekt også ^^
kristofferolsen Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 er ikke ferdig å sandblåse kanal, må ta børstesliper og slipe bort den siste bodyskytsen for og få tadd alt av rust , sanda klare bare å ta bort lakk ikke tecktyl. ser også at det blir endel retting å sveising av denne kanalen ! er mest sansynlig pga tidligere skade at det er rust her. her kommer nån bilda! må bare beklage før dårlige telefonbilda
kristofferolsen Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Har brent ut foringer i travers og bærebruer Kom på at æ hadde glømt å ts bilde av spoilern så her e den !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå