Larsgunnar Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Fikk et snikbilde av nymotoren hos Thomas Voksent grenrør!
316 Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Det er nok facelift du har... Funnet ut av årsmodell? !
kristofferolsen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 takk takk, ikke fått skjekket opp med årsmodell enda, husker ikke hvor jeg har lappen som det ble skrevet på fikk endelig gjort litt, prøvemontert motor, laget den plassen som jeg trenger, trangt alle veier men tenker det går med harde motor og girkasseoppheng. bildene taler for seg grenrør påvei av
kristofferolsen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 kappes det som kappes kan !
kristofferolsen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 ikke mer plass en det må være ! trangt der å ja ! men panseret gikk no på ivertfall ! tar i panserisolasjonen
kristofferolsen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 må sveise girkasseoppheng som festes på fremste og bakerste skinne, orginalt 1 bolt på hver side men tenker 2 burde bli bra slips klart til sveising av motorfester
kristofferolsen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 tenker og forlenge traversen med en plate tykkelse på rundt 5mm, så forsterke rammevangen med en plate i samme tykkelse. for så og bolte traversen/ det nye motorfestet der. dårlig forklart men kommer bilder når det er gjort !
///MoePower Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Planer om å prøve å få dette godkjent, eller blir det banebil prosjekt?
kristofferolsen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Tror ikke det er noe håp og få det godkjen hos BT . Så blir vell banebil/ prøveskiltbil
Hans Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Kjøp deg motorfester på koed, sparer deg mye arbeid:) Og tunellen trenger du ikke kappe i.. Men gjort er gjort.. Heh
kristofferolsen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Hehe tror ikke det hadde vert plass til giroverføringer eøler noe vist jeg ikke hadde gjørt det. Motorfester blir jeg og lage selv pga at det ikke går og flytte motorfestene på motor.
///MoePower Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Hehe, det har jo vært gjort mange ganger før uten å utvide tunellen..
kristofferolsen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 ja det går sikkert på håret men gjorde det for og slippe og plages senere fri i helgen, kommer update til uken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå