gordon Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Her må det følges me, kan bli et smykke av en bil dette her!
e9coupe Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Skulle du gå lei av prosjektet, vennligst ha meg i tankene Sitter å vurderer om jeg skulle hatt meg en 1970 E9... Haha! Håper jeg ikke gjør det med det første Men du er notert.
e9coupe Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Hvem type diff kan du bruke her som har spærra da <? Vet ikke hva diffen heter eller noe spesiell info om den ennå. Men det ble levert orginal diffbrems til CSL bilene. Legger ut bilde av diffen når jeg har fått hentet den!
e9coupe Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Etter en veldig lang "juleferie" og noen uker med litt god infulensa er jeg klar til å gå på bilen igjen. Snart ferdig med å bygge hyller + div på verkstedet, så da kan jeg få litt deler unna og starte på bilen. Har handla meg et kamera i dag, så da slipper dere å se på dårlige bilder fra telefonen. (mulig BT liker dette også) Hyggelig at så mange liker prosjektet! Sondre
GSS Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Hvem type diff kan du bruke her som har spærra da <? Vet ikke hva diffen heter eller noe spesiell info om den ennå. Men det ble levert orginal diffbrems til CSL bilene. Legger ut bilde av diffen når jeg har fått hentet den! Diff fra e3, e9, e12 og e24 (e12-baserte/før -82) er like, og e12 og e24 (og de andre?) fikk man med diffbrems som option.
e9coupe Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Hvem type diff kan du bruke her som har spærra da <? Vet ikke hva diffen heter eller noe spesiell info om den ennå. Men det ble levert orginal diffbrems til CSL bilene. Legger ut bilde av diffen når jeg har fått hentet den! Diff fra e3, e9, e12 og e24 (e12-baserte/før -82) er like, og e12 og e24 (og de andre?) fikk man med diffbrems som option. Takk for nyttig informasjon Da har jeg noe å velge i. Kan ikke si med sikkerhet om den diffen jeg har muligheten til å kjøpe kommer fra en E9. Mener man kunne få brems på 3.0 CSL hvertfall.
e9coupe Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Da er bilen ferdig ribba og verkstedet har blitt ryddig og pent igjen, hjalp å få litt system i delene. Etter planen skal bilen sandblåses i starten av februar! Vet foresten noen om jeg får bygd om orginal speedo fra makanisk til digital, et firma som tar på seg sånne jobber?
e9coupe Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Såg ukristelig bra ut for rust!!*misunnelig* Veldig glad tilstanden er som den er. Litt sveising er det, men når det er så lite er jo det bare gøy
Pedi Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Er helt rått dette. Du har truffet 100% på drømmeprosjektet mitt. E9. 1970-modell. Takluke. Lite rust. Do I need to say more? Ehh ja... Perfekt skiltnummer
e9coupe Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Veldig fornøyd! Du må skaffe deg en e9, ut i fra de andre prosjektene dine hadde nok det blitt en av de fineste i landet.
Pedi Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Takk for det du Er ikke godt å finne en 1970-modell med luke og lite rust til en overkommelig pris... Men plutselig dukker det en opp
e9coupe Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Da fikk jeg levert bilen til sandblåsing i dag! Deilig å se at det skjer noe Har også startet å demontere bakstilling og skrudd av innsugsmanifolden på m30'en for å se hva som må gjøres for å få S38 spjellrekke til å passe. Er det noen som har noen erfaringer med det? Hvis spjellrekka står rett ut fra toppen vil det butte i termostaten, Modde termostat? Blir den er vinkel nedover blir det veldig trangt med oljefilteret. Bruke oljefilter fra en eldre M30? Legger ut noen bilder av litt forskjellig Ikke det beste bilde, men er blir det kræsj med spjellrekke og termostat. Blir hvertfall gromt til slutt!
Pedi Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Uff, jeg vil helst slutte å følge med her - jeg liker for godt det jeg ser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå