Markus bimmer Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Meget spennende og morsomt prosjekt du holder på med blir nok en rå bil av den her! her skal det følges med tøft med et gammel klassiker prosjekt!
Freddygp Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Meget spent på fortsettelsen her jeg også, Dette har du peil på
tordah Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Kul bil, flink mann! Liker dette prosjektet veldig godt, kommer til å følge med her
tommyheimberg Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Blir så bra!) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
e9coupe Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Takk for hyggelige komentarer skal bli flink til å legge ut litt oftere nå!
Orjan Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Oh.. My.. God..! Dette er jo et helt fantastisk prosjekt! Og det ser utvilsomt ut som du har peiling på det du gjør Gleder meg til fortsettelsen!
e9coupe Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 Oh..My.. God..! Dette er jo et helt fantastisk prosjekt! Og det ser utvilsomt ut som du har peiling på det du gjør Gleder meg til fortsettelsen! Tusen takk, hyggelig å høre! Har skrudd bil i et år ca så er mye som må læres
volvobrage Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Saaatan så kule dessa Bmwane er:) Og du gjer fortsatt nydeleg karrosserarbeid:) Stå på!
E28Fredrik Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Oi! Denne har jeg ikke fått med meg! rått prosjekt og imponerende arbeid! Her skal jeg følge med!
Rellik Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Digger disse bilene. Noe litt annerledes enn alle e30 prosjektene her inne også Ser veldig bra ut så langt Så her må det følges med!
spruddel Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Lest gjennom hele tråden nå, og her skal jeg helt klart følge med videre. Imponert over hvor flink du er, også at dette er første gang du driver med slikt Stå på!
espen lysholm Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Etter min mening er dette et av de aller fineste karosseriene til BMW. Morsomt at noen restaurerer disse og gjør det på en slik grundig måte som du gjør det. Godt jobbet. Skal følge med denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå