yngve_bmw Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Jeg har lyst til å sette ymse understelsdeler fra M3 på min 316. Tenkte da i første omgang støtdempere og fjærer fra en <1995 modell, og gjerne senere endeledd på stabstag. Men så var det noen som sa at det var en dårlig idé å sette noe fra en M3 på en ikke-m bil ettersom det ikke ville passe med resten av delene på bilen. Det ble også nevnt noe om kopper over fjøra, jeg trodde ikke dette var anderledes for <95 modeller, men har jeg tatt feil? Hva mener dere om M3 på ikke-m bil, både generelt og i mitt tilfelle?
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 ingenting som er mer perfekt enn å bruke M3 deler på en ikke-m3..eneste fyfy er M3 merke på ikke m3
///Naitsirk Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 ingenting som er mer perfekt enn å bruke M3 deler på en ikke-m3..eneste fyfy er M3 merke på ikke m3 Dempere og fjører fra en m3 på en 316 er strengt talt ikke perfekt...
Lars89 Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Understellet er jo beregnet for en tyngre bil/motor så vil jo ikke bli optimalt. Kjøp heller et understell beregnet for din motor. Ellers er det greit å hive på M3-deler så lenge man ikke hiver på emblemer osv og prøver å fake at man har M3. Interiør, fangere, lister, speil osv slår aldri feil
yngve_bmw Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 eneste fyfy er M3 merke på ikke m3 Helt enig, det var aldri planen Dempere og fjører fra en m3 på en 316 er strengt talt ikke perfekt... Vil du utdype?
yngve_bmw Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 eneste fyfy er M3 merke på ikke m3 Helt enig, det var aldri planen Dempere og fjører fra en m3 på en 316 er strengt talt ikke perfekt... Vil du utdype? Se lars sitt svar Ja det dukket opp mens jeg skrev
yngve_bmw Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Understellet er jo beregnet for en tyngre bil/motor så vil jo ikke bli optimalt. Kjøp heller et understell beregnet for din motor.Ellers er det greit å hive på M3-deler så lenge man ikke hiver på emblemer osv og prøver å fake at man har M3. Interiør, fangere, lister, speil osv slår aldri feil Men vil vel ikke at understellet er beregnet for en tyngre motor bare si at det er stivere, i så fall er det jo ikke negativt.
-Erik- Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Understellet er jo beregnet for en tyngre bil/motor så vil jo ikke bli optimalt. Kjøp heller et understell beregnet for din motor.Ellers er det greit å hive på M3-deler så lenge man ikke hiver på emblemer osv og prøver å fake at man har M3. Interiør, fangere, lister, speil osv slår aldri feil Men vil vel ikke at understellet er beregnet for en tyngre motor bare si at det er stivere, i så fall er det jo ikke negativt. Blir nok endel høyere.
yngve_bmw Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Understellet er jo beregnet for en tyngre bil/motor så vil jo ikke bli optimalt. Kjøp heller et understell beregnet for din motor.Ellers er det greit å hive på M3-deler så lenge man ikke hiver på emblemer osv og prøver å fake at man har M3. Interiør, fangere, lister, speil osv slår aldri feil Men vil vel ikke at understellet er beregnet for en tyngre motor bare si at det er stivere, i så fall er det jo ikke negativt. Blir nok endel høyere. Det vil være litt problematisk ja.
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Oi, jeg var litt rask å svare:-) de fleste forstod vel hva jeg mente..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå