Gå til innhold

Hvor får man kjøpe rimlige Philips og Osram xenon pærer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal bytte pærer da jeg skal montere helt nye reflektorer i lyktene mine, og da vil jeg ikke ha noen som brenner og svir reflektoren igjen.

Vet det florerer på ebay, men det er et stort problem med fake pærer der, og det er jo selvsagt vanskelig og skille de fra ordentlige selgere.

Jeg har lest flere guider på hvordan man spotter fake pærer, men er jo ikke så lett når de selges på ebay.

Hvor får man kjøpe orginale philips og osram pærer rimligere en det som selges på bilxtra osv?

På haugland.biz selges de for ca 1300,- for et par, men han er utsolgt for øyblikket :)

Vet du om en plass man får kjøpe til en ok pris? :)

Skrevet

Det er snakk om D2S :)

Er i kontakt med en på ebay å, fikk noen bilder av kasser med osram pærer.. de ser orginale ut av det jeg kan se.

Han sa også at han kjemper mot fake pærer på ebay. I en annen auksjon hadde han mange bilder for og avsløre fake pærer.

Men føler meg likavel ikke helt trygg.. :)

Edit:

De pærene i linken hadde et par trekk som gjør dem mistenkelig, skriften på sokkelen er ikke like tydelig som på orginale, og toppen på pæra der tråden går ut og ned på sokkelen så ganske open ut o forhold til det den skal være.. Men selvfølgelig vanskelig og avgjøre på så dårlige bilder :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...