Adrian320i Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Hei, skulle ta en liten kjøre tur så plutselig skrangler det under bilen... Akkurat som om hele eksosanlegget ligger og slepes under bilen, men skjekka under bilen og det er ingen ting som henger ned. Noen forslag om hva det kan være eller noen som har hatt det problemet før ?
lagunilla Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Løs eksosskjold som har rusta fra hverandre? eller så har kat en din tatt kvelden.
Muztang289 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Løse bremseskjold er noe jeg sliter noe jævlig med på E38'n nå, fette for noe jævla herk og dritt! Skulle aldri ha hvert funnet opp! Men til problemet ditt, for å sjekke om det er bremseskjold så jekk opp bilen i diffen, sett bilen i gir og hør etter lyden, er det stille så er nok problemet et annet sted.. Det er nok enten noe med eksos eller bremseskjold..
Adrian320i Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Fant feilen, håndbrekk fjærene hadde blitt hærpa og lå å gnissa inntill bremsene : )
Bimmer740 Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Løse bremseskjold er noe jeg sliter noe jævlig med på E38'n nå, fette for noe jævla herk og dritt! Skulle aldri ha hvert funnet opp! jeg stripset mine fast i bunnen av støtdemperne en liten periode inntil jeg fikk byttet dem, så de ikke skulle henge og slå og eventuellt ødelegge andre ting , samt at du slipper den sinnsvake lyden, en kortvarig nødløsning om du fortsatt har råtne bremseskjold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå