bmw5251989 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Har en e34 touring som eg skulle hatt noe senk på, så lurte eg på kor en fikk kjøpt jom coilovers til den ? Den typen du slipper å sveise om fjørbenet
BMWE30I Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Ebay.com Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bmwmann24 Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Ta heller å overfør pengene du skylder meg din nisse. Tenk at du fortsatt er aktiv her på forumet din kuk. Har mest lyst til å finne deg!! Forbanna svindler Marionette reagerte på dette 1
e34bmw535i Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Er det en dere ikke burde handle av er det han tullingen her, han skulle sende meg rondell d58 felger for 5000,- og felgene har jeg faen ikke fått!
bmwmann24 Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Nå har han lurt nokså mange folk her inne. Dusten bor i Bergen et sted, håper noen knekker nakken hannes.
lagunilla Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 hahahSer ikke hva som er så morsomt når noen blir svindlet:/ Får en kødd.
bmw cab Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Dagens visdomsord som min far har lært meg og har dyttet på meg gjennom alle år: Uærlig tjente penger kommer du aldri langt med. Det slår tilbake en dag, og den dagen det slår tilbake så gjør det så jævlig vondt at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. Sånne folk burde moderators banne helt fra forumet. Om "de" lager ny bruker så burde det gå an å se på ip-adressen og faktisk se at det er samme bruker igjen med ett annet bruker navn. Men nå aner ikke jeg hvordan dette fungerer, bare kom på det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå