eeikenes Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Vi er en gjeng fra kjøretøy på vgs som vurderer klassetur til volvofabrikken, og ville veldig gjerne fått med oss et biltreff enten på veien til/fra stavanger til gjöteborg. Noen som vet om noen i oslo området/ nedover mot gjöteborg? Samma når det er, men en gang før mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Ingen som vet om noe enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Hmm.. Vallåkra er jo et drøyt heftig treff som alle som liker bil og volvo bør få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Volvo er ikke helt min ting men, kan jo være noe. Vi må ha noe med bil å gjøre vær dag hvis vi skal på tur. Så alle bilmerker er akseptert. Men jeg som holder for det meste med bmw (som eneste i klassen) så hadde det vært morro å fått med seg et bmw treff Men, alt av bilmerker er akseptert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Før Mai??? Vel, det er litt i tidligste laget. De fleste begynner å arrangere biltreff fra Mai og utover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Vallåkra har også andre bilmerker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Kjøretøy på gand vgs? Lei gardermoen raceway feks? så kan dere kjøre og herje så mye dere orker før dere kjører videre til volvofabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Hva med å ta fly til Munchen? BMW-fabrikken ligger i "tjukkeste" sentrum, flott opplevelsessenter også. Tvers over gaten for fabrikken og museet. Bra teknisk museum der også. Audi (Ingolstadt) er bare en time unna med tog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg prøvde å få fram dette jeg også, men ble nedstemt ganske så kjapt, da det bare er jeg som er noe på Bmw i klassen. Derfor ble en tur bare pga. bmw ikke så interissant for de andre desverre. Ser jeg har skrevet før mai, skulle helst vært det, men kan gå i starten av mai også. Kjøretøy på gand ja Hylle Problemet er at vi skal kjøre buss, derfor jeg lurer på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå