Gå til innhold

Klassetur

eeikenes
 Share

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng fra kjøretøy på vgs som vurderer klassetur til volvofabrikken, og ville veldig gjerne fått med oss et biltreff enten på veien til/fra stavanger til gjöteborg. Noen som vet om noen i oslo området/ nedover mot gjöteborg?

Samma når det er, men en gang før mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo er ikke helt min ting men, kan jo være noe. Vi må ha noe med bil å gjøre vær dag hvis vi skal på tur. Så alle bilmerker er akseptert. Men jeg som holder for det meste med bmw (som eneste i klassen) så hadde det vært morro å fått med seg et bmw treff :) Men, alt av bilmerker er akseptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta fly til Munchen?

BMW-fabrikken ligger i "tjukkeste" sentrum, flott opplevelsessenter også. Tvers over gaten for fabrikken og museet.

Bra teknisk museum der også.

Audi (Ingolstadt) er bare en time unna med tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å få fram dette jeg også, men ble nedstemt ganske så kjapt, da det bare er jeg som er noe på Bmw i klassen. Derfor ble en tur bare pga. bmw ikke så interissant for de andre desverre.

Ser jeg har skrevet før mai, skulle helst vært det, men kan gå i starten av mai også.

Kjøretøy på gand ja Hylle ;) Problemet er at vi skal kjøre buss, derfor jeg lurer på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...