mrloseth Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 hei jeg lurer på om noen av dere vet om hvilken årsmodell bil jeg kan ta ett m-ratt med multifunksjons knapper fra til min e91 06 modell? je har m-ratt fra før, men mangler multifunksjon, vet noen av dere om dette vill fungere om jeg bare installerer dette ratte på? om du har ett tilsalgs så passer så send meg en pm!
StigJ Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Hvis du ikke har multiratt fra før må du huske på at du også må ha ny slepering med hendler og hele kosteskaftet. Nr.1 på tegningen http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=35 Jeg har satt i et ratt fra en 08 M3 Coupe i min 06 318i E91. Har ikke multiratt siden jeg ikke har så lyst å bruke over 2000 på det. Men rattet passet fint det.
mrloseth Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Ifølge gs bildeler så har bilen min samme slepering som en med multi ratt. Dem sjekket opp og sa att det var d samme sjø
StigJ Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Ja men da er det jo grei skuring Tror at det meste skal passe da.
Gislius Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Vær VELDIG forsiktig med montering av nytt ratt, ikke begynn å snurr på "sleperingen".. Disse går veldig lett i stykker.. Flyttet min 1 cm, pga rattet ikke var 100% rett når jeg demonterte det.. Koster ca 2000 nytt, så verd å være forsiktig.. Jeg lærte dette på den harde måten, ingen så fortalte meg dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå