oddrey Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Noen som kjenner historikken på denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38489381 Moderatoredit[Kjennern]: Endret tittel på emne. Les forum regler viewtopic.php?f=9&t=1547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Er vel en tråd på denne inne her en plass mener jeg. Såvidt jeg vet ble den kjøpt ny av en ansatt på Strandveien Auto, og har vel fått ny motor en gang i tiden pga. en fabrikkasjonsfeil. Har aldri lest noe negativt om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Denne sto vel til salgs for 379000,- en god stund i fjor. Jeg ringte på den da. Fulgte med den orginale bakluka også, med schnitzer spoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Hvis den har fått ny motor så kan det kanskje blitt satt inn til den bedre motoren som kom i 2003 , hadde jo vært positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Tror denne gikk i Hønefoss en periode, og ble ikke akkurat kjørt pent, OM det var denne! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Er jo et reg nummer som er lett å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Er jo et reg nummer som er lett å huske Meg du tenker på, eller generelt? Tenker du på meg, så kan jeg si at jeg ikke ble direkte imponert av å se denne spinne omtrent hver gang jeg så den, høye hastigheter og idiotkjøring hele tiden. Så tok ikke bryet med å memorere regnr.. Men ser veldig ut som det er denne, har navnet på han som hadde den jeg tenker på. Så skal trådstarter ringe SVV kan du få det på pm! Er det den, så hadde jeg godt over nøye! Kan godt være den er i toppform, svarer bare det jeg evt vet om bilens tidligere liv.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Var vel denne som er gjort karosseribytte på tror jeg så den sikkert registrert som en 320 e.l i vognkort... Dårlig av autostrada og ikke opplyse om det i annonsen men de opplyser vel om det før et salg regner jeg med. Jeg har forøvrig kjøpt en e46 m3 av autostrada en gang, og på den aktuelle bilen viste deg seg at den hadde vært kondemnert. Bilen var vel dolumentert i historikken, men alle papir ang skaden var fjernet. Jeg fant det ut i etterkant. Autostrada ordnet greit opp etterpå men likevel er det en litt stygg sak av en så respektert forhandler :/ EDIT: Ang denne bilen så er det IKKE den jeg trodde det var. Den ble forvekslet med en annen sølvgrå AC schnitzer M3 med karosseribytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Fant en gammel tråd om bilen og her var det mye forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Var vel denne som er gjort karosseribytte på tror jeg så den sikkert registrert som en 320 e.l i vognkort...Dårlig av autostrada og ikke opplyse om det i annonsen men de opplyser vel om det før et salg regner jeg med. Jeg har forøvrig kjøpt en e46 m3 av autostrada en gang, og på den aktuelle bilen viste deg seg at den hadde vært kondemnert. Bilen var vel dolumentert i historikken, men alle papir ang skaden var fjernet. Jeg fant det ut i etterkant. Autostrada ordnet greit opp etterpå men likevel er det en litt stygg sak av en så respektert forhandler :/ Denne er en orginal solgt M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Var vel denne som er gjort karosseribytte på tror jeg så den sikkert registrert som en 320 e.l i vognkort...Dårlig av autostrada og ikke opplyse om det i annonsen men de opplyser vel om det før et salg regner jeg med. Jeg har forøvrig kjøpt en e46 m3 av autostrada en gang, og på den aktuelle bilen viste deg seg at den hadde vært kondemnert. Bilen var vel dolumentert i historikken, men alle papir ang skaden var fjernet. Jeg fant det ut i etterkant. Autostrada ordnet greit opp etterpå men likevel er det en litt stygg sak av en så respektert forhandler :/ Denne er en orginal solgt M3 Ja, du har sikkert rett! Jeg gikk ut fra det var denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30088283 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Var vel denne som er gjort karosseribytte på tror jeg så den sikkert registrert som en 320 e.l i vognkort...Dårlig av autostrada og ikke opplyse om det i annonsen men de opplyser vel om det før et salg regner jeg med. Jeg har forøvrig kjøpt en e46 m3 av autostrada en gang, og på den aktuelle bilen viste deg seg at den hadde vært kondemnert. Bilen var vel dolumentert i historikken, men alle papir ang skaden var fjernet. Jeg fant det ut i etterkant. Autostrada ordnet greit opp etterpå men likevel er det en litt stygg sak av en så respektert forhandler :/ Denne er en orginal solgt M3 Ja, du har sikkert rett! Jeg gikk ut fra det var denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30088283 Det lignet mer på den som gikk i Hønefoss! Mener det var CSL bakluke på den en stund! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 En av Norges aller første registrerte E46 M3 og faktisk den første E46 M3`n jeg prøvde i det herrens år 2001.Eier dengang jobbet hos Strandveien Auto(Trondheim)noe vedkommende også gjør den dag idag.Nå er det en del år siden jeg har sett denne bilen men den har opp gjennom hatt en del eiere og den var også for mange år siden innom AutoZentrum i Oslo(Bavaria Økern)dengang var den ett trist syn,skulle lakkeres opp og hadde vært utsatt for sammenstøt med uønsket gjenstand.Så ble den vell for noen år siden mer eller mindre totalrestaurert så forhåpentligvis er den idag i fin bruksstand.Flere av eierne opp gjennom har hatt tråder på bimmers om bilen så visst du søker finner du nok noe.Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 For ti år siden jobbet jeg noen måneder for Adecco i Trondheim, og annenhver uke måtte jeg innom kontoret der for å levere timeliste. Da gikk jeg forbi denne bilen hver gang. Måtte alltid gå litt rolig forbi og stirre godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=73217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå