Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, kjørte av en kjøleslange på min bil for et par dager siden og mistenker at topppakningen er gått, skal ta bilen inn imorgen å åpne for å se så er muligens interresert :) du får svar imorgen.

Noen som kan/har momentet til strekkboltene på toppen btw? Evnt hinte til en god guide for å bytte topppakning, førstegang for meg :)

Posted

ikkje på alle merkene desverre...men noen medfølger lapp der det står både tiltrekking og rekkefølge...

til selger: eg kan gi deg 300kr for pakningen..så¨har du no et bud:)

Posted

har vert på alle dem jeg har montert i allefall :) har vel jøpt noe jalla du da.for d skal være med. til og med boltene følger det med momentet du skal bruke.. dette vet jeg da jeg har jobbet 5-6år på bilverksted :)

Posted
har vert på alle dem jeg har montert i allefall :) har vel jøpt noe jalla du da.for d skal være med. til og med boltene følger det med momentet du skal bruke.. dette vet jeg da jeg har jobbet 5-6år på bilverksted :)

så det du sier er at payen og elring er jalla da??

eg velger å heller tro at de vet hva de selger, og brukeren av produktet vet hvordan han skal trekke toppen, uten bruksanvisning med produktet.